וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חסידי הרב ברלנד נעצרו בחשד למעורבות ברצח ובהיעלמות לפני 30 שנה

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 12:00

שני גברים ואישה מחסידות שובו בנים נעצרו באזור ירושלים, בחשד שלקחו חלק ברצח של מנהל הישיבה אבי אדרי ב-1990 ובהיעדרות של הנער ניסים שטרית ב-1986. לפי החשד, האישה התבקשה לפתות את הנער לאחר שהותקף על ידי משמרות הצניעות. מעצרם צפוי להתארך בהתאם להתפתחות החקירה

בווידאו: הארכת מעצרו של אליעזר ברלנד/צילום: פול, עריכה: עמית שמחה

שני גברים ואישה מקהילת שובו בנים של הרב ברלנד נעצרו היום (ראשון) בחשד למעורבות במקרי רצח והיעדרות שהתרחשו לפני כ-30 שנה באזור ירושלים. לפי החשד, לשלושה היה תפקיד ברצח של אבי אדרי ובהיעלמות הנער ניסים שטרית.

לפי הודעת המשטרה, היום לפנות בוקר עצרו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים שלושה חשודים, שני גברים ואישה בשנות ה-60 לחייהם תושבי העיר ירושלים, זאת בחשד למעורבותם בתיקי רצח והיעדרות הנחקרים במשטרה זה יותר מ-30 שנים.

לאחר מעצרם, השלושה הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים, ובהמשך היום הם יובאו בפני בית המשפט, שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת המעצר בהתאם להתפתחויות החקירה.

מעצר חשודים, במעורבותם במקרי רצח והיעדרות שהתרחשו באמצע שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 באזור ירושלים 17 באוקטובר 2021. דוברות משטרת ישראל
החשודים שנעצרו הם אנשי חסידות ברלנד/דוברות משטרת ישראל
מעצרו של חשוד ברצח לפני 30 שנה 17 באוקטובר 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
מעצר החשודים, הלילה/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בחודש ינואר 1986 נעלם ניסים שטרית, צעיר חרדי בן 17 לאחר שקבע להיפגש עם מייק, אדם שנפגש עם שטרית וחבריו שבוע קודם לכן. לפי עדויות ופרסומים באותה תקופה, שטרית הותקף באלימות קודם לכן על ידי משמרות הצניעות שפעלו באותה עת ברחוב החרדי. הניסיונות במהלך השנים לאתר את מייק, הגבר האלמוני, נקלעו למבוי סתום.

גופתו של אבי אדרי אותרה בשנת 1990. אדרי היה מנהל ישיבה בירושלים וגופתו נמצאה מוטלת ביער. שני הגברים חשודים במעורבות בשני המקרים, בעוד האישה חשודה כי ניסתה לפתות את הנער לבקשת המעורבים בהיעלמותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully