וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירה נפתחה באיטליה נגד סבו של איתן בירן בחשד לחטיפה בנסיבות מחמירות

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 17:18

בעיתון לה רפובליקה דווח שהחקירה נגד סבו של איתן בן ה-6, שמואל פלג, נפתחה בעיר פאביה שבצפון המדינה. "לאחר שגורש מההליכים והדיונים ודאג לבריאות של נכדו, הוא פעל באימפולסיביות", אמרו עורכי דינו האיטלקים של פלג. מדובר בהמשך למאבק האפוטרופוסות בין המשפחות

בווידאו: דודתו של איתן מספרת על מאבק המשמורת/צילום: ניב אהרונסון

חקירה נפתחה בעיר פאביה נגד שמואל פלג, סבו של איתן בירן בן השש שאיבד את משפחתו באסון הרכבל באיטליה, בגין חטיפה בנסיבות מחמירות - כך דווח היום (שני) בעיתון האיטלקי לה רפובליקה. שלשום דווח כי סבו של איתן חטף אותו, וככל הנראה הטיס אותו לישראל בטיסה פרטית שיצאה משוויץ.

"לאחר שגורש מההליכים והדיונים ודאג לבריאות של נכדו, הוא פעל באימפולסיביות", אמרו עורכי דינו האיטלקים של פלג. האירוע מהווה המשך למאבק על האפוטרופוסות שמתנהל בין המשפחות של איתן בחודשים האחרונים.

איתן בן ה- 5. באדיבות המשפחה
חקירה נפתחה נגד סבו בחשד לחטיפה. איתן בירן/באדיבות המשפחה

משפחת אמו של איתן הודיעה אמש כי הוא חזר לישראל, "כפי שרצו הוריו". הם הוסיפו כי עם הגעתו, נמצא איתן בטיפול אינטנסיבי של צוות רפואי בכיר בבית החולים שיבא "לנוכח מצבו המורכב והרגיש שלא ניתן לפרטו".

הם הכחישו כי איתן נחטף מאיטליה, כפי שטוענת משפחתו של אביו המתגוררת בארץ המגף. "הבאתו של איתן לישראל נעשתה באופן המגשים את צוואת הוריו, הוא לא נחטף ולא שום דבר מופרך הדומה לכך. הוא נמצא בחיק המשפחה, עטוף באהבה וחום כפי שראוי שיהיו לו".

הליך החזרתו של איתן לאיטליה יכול להתבצע רק כתוצאה מהליך משפטי, שלפי מקורבים למשפחה טרם החל. מהות המחלוקת בין המשפחות כרגע היא סביב נושא האפוטרופסות על איתן. לפי מקור המעורב בפרשה, תקופת האפוטרופסות הוגדרה כזמנית לתקופת הביניים, שלא הוגדרה.

לפי אותו מקור, סבו של איתן נמצא כעת מסביב לשעון עם הילד, שפונה ישירות משדה התעופה לבית החולים שיבא באמבולנס. לפי אותו מקור, הסב לא היה צריך "לעשות מניפולציות" בשדה התעופה כדי להוציא את הילד לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully