וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לחתימה על הסכמי אברהם: איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר יגיעו לכנסת

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 15:45

בתו וחתנו של נשיא ארצות הברית לשעבר יהיו אורחי הכבוד בטקס השקת השדולה לקידום ההסכמים, שתעסוק בין היתר בהעצמת הפוטנציאל הכלכלי והתיירותי והעמקת הקשרים עם מדינות המפרץ. בטקס ישתתפו גם נתניהו, גנץ ושגרירי איחוד האמירויות בחריין ומרוקו בישראל

שנה לאחר החתימה על הסכמי אברהם, איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר יהיו אורחי הכבוד בטקס השקת השדולה לקידומם שיתקיים מחר (שני) בצהריים בכנסת. השדולה, שבראשה עומדים חברי הכנסת אופיר אקוניס (הליכוד) ורות וסרמן לנדה (כחול לבן), תעסוק בהעצמת הפוטנציאל הכלכלי והתיירותי, העמקת הקשרים עם מדינות המפרץ וגיבוש הסכמים עתידיים עם מדינות נוספות.

איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר צופים בנאומו של הנשיא טראמפ בקונגרס, 1 במרץ 2017. רויטרס, רויטרס
אורחי הכבוד בטקס, איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר/רויטרס, רויטרס

בטקס החגיגי בכנסת צפויים להשתתף גם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, יו"ר כחול לבן השר בני גנץ, יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי, שרים, חברי כנסת, שגרירים, ובהם שגרירי איחוד האמירויות בחריין ומרוקו בישראל, ואישי ציבור נוספים.

קושנר וטראמפ, חתנו ובתו של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, ישתתפו מאוחר יותר בטקס שיערוך בערב שגריר ארה"ב בישראל לשעבר, דיוויד פרידמן.

עוד בוואלה!

מרקל בישראל: ההתקדמות בהעשרת האורניום הפכה את איראן לסוגייה דחופה

לכתבה המלאה
שר החוץ של איחוד האמירויות הערביות עבדאללה בן זאיד, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ של בחריין אחמד אל-חליפה בטקס חתימת הסכמי אברהם בבית הלבן, 15 בספטמבר 2020. AP
שרי החוץ של איחוד האמירויות ובחריין יחד עם טראמפ ונתניהו בחתימת ההסכמים/AP

"הסכמי אברהם יוצרים למעשה - ולא רק בתיאוריה - מזרח תיכון חדש", אמר ח"כ אקוניס. "היקפי הסחר בין המדינות שעלו על התחזיות, והשתתפות השגרירים בכנסת - הן העדות הטובה ביותר להצלחת ההסכמים. לא בכדי, ישתתפו בו גם ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ. בפועל, השקת השדולה בכנסת, היא האירוע הישראלי הרשמי הראשון שמציין שנה לחתימתם".

ח"כ רות וסרמן-לנדה: "העובדה שמדובר בשדולה שיושבי הראש שלה מהקואליציה והאופוזיציה ממחישה שהסכמי אברהם הם אינם נחלתה של אף מפלגה אלא אינטרס של מדינת ישראל והאזור כולו. שאיפתי במסגרת השדולה לאתר שדולות תאומות בבתי הנבחרים במדינות ההסכם ולייצר הצהרה משותפת ואף חקיקה חוצת גבולות נגד השנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully