וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הדיונון יוצא משליטה והשיר החדש של אדל | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 14:21

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: המתווה לביטול הבידודים בתי הספר ומשחק הדיונון יוצא משליטה - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

שנת הלימודים האקדמית תשפ"ב נפתחה הבוקר רשמית ו-350 אלף סטודנטים ייכנסו בשערי 59 המוסדות להשכלה גבוהה. בשונה משנה שעברה, הסטודנטים פתחו את שנת הלימודים בקמפוס, בכפוף לתו הירוק, כשהמוסדות מחוייבים לספק מענה מקוון לסטודנטים וסטודנטיות שלא עומדים בתנאי התו הירוק.

המתווה שצפוי למנוע בידודים לתלמידים בבתי ספר ביישובים ירוקים יחל לפעול רק בהמשך השבוע, למרות שהיה אמור להתחיל היום. הסיבה לכך היא שהבדיקות הנדרשות לצורך קיום המתווה לא הגיעו עדיין לרשויות ולמנהלי בתי הספר, והחלוקה תחל רק היום. לפי המתווה, בכיתה בה יתגלה חולה מאומת, התלמידים יבדקו בבדיקת PCR. התלמידים יישארו בבידוד עד לקבלת תשובה שלילית, ולאחר שזו תתקבל, הם ישובו לשגרת הלימודים בכיתה. כמו כן, במידה ויתגלו ארבעה מאומתים ביום באותה הכיתה - המתווה יופסק.

הסדרה המצליחה של נטפליקס, משחק הדיונון, לא מפסיקה לייצר כותרות. והפעם בפריז, שם נפתחה חנות פופ־אפ, שאפשרה למעריצים להתחרות במשחקים מהסדרה. התור הגדול שנוצר מחוץ לחנות התפתח בתוך זמן קצר לקטטה המונית בין המעריצים שהתגודדו על הכניסה, עד שכוחות משטרה נאלצו להפריד ביניהם.

6 ימים לפני שחרור הסינגל החדש שלה, הפתיעה אדל את העוקבים בלייב ראשון באינסטגרם והשמעה של 30 שניות מתוך השיר החדש לה easy on me. השיר המלא ייצא ביום שישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully