וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרום דרוכים: שלום דומרני השתחרר מהכלא לאחר שש שנים

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 10:45

דומרני, המכונה "הבוס" של הדרום, נכנס לכלא לאחר שהודה בשני ניסיונות רצח במסגרת עיסקת טיעון ב-2015. במשטרה חשים תקופה בעלייה בפשיעה בדרום לקראת שחרורו, ומתכוננים לכל תרחיש

בווידאו: תיעוד פעילות ארגוני הפשיעה של דומרני ובני שלמה בדרום/מערכת וואלה!

שלום דומרני השתחרר היום (שני) מכלא גלבוע, לאחר יותר משש שנות מאסר. דומרני, המכונה "הבוס" של הדרום, נשלח לכלא לאחר שהודה בשני ניסיונות רצח במסגרת עסקת טיעון ב-2015.

כבר תקופה ארוכה שבמרחב לכיש במשטרה רואים עלייה בפעילות העבריינית באזור אשדוד ואשקלון לקראת שחרורו של דומרני. בשנה האחרונה היו כמה ניסיונות חיסול ורציחות בין אירגונו של דומרני לבין אלו של בני שלמה. שלמה, המכונה "המוח", מוגדר על ידי המשטרה ראש ארגון פשע, ובעצמו השתחרר מהכלא לאחרונה.

שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
דומרני בבית המשפט המחוזי בבאר שבע לפני כניסתו לכלא, אוקטובר 2015/מערכת וואלה!, בני בן סימון

כמו כן, גורמים המעורים בפרטי הפשע באזור, טוענים כי בזמן שהותו של דומרני בכלא, בני בריתו בעבר האחים לביא השתלטו על חלק מעסקיו. עוד מספרים כי מעמדם של משפחת לביא התחזק מאוד בשנים האחרונות: "הם הפכו לארגון מסודר, יציב ונאמן שמנסה להשתלט על עולם הפשע בדרום".

"דומרני, כך לפי הערכות בעולם הפשע, כבר כרת בריתות חדשות עם עבריינים אחרים מכל הארץ, ולמרות התחזקותם של ארגוני שלמה ולביא - תהיה פה מלחמה על הכנסה מערי לכיש", הזהיר גורם נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully