וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שוטרים הותקפו בכפר קאסם; התוקפים - חברת שמירה של התנועה האסלאמית

עודכן לאחרונה: 2.10.2021 / 15:08

במהלך התקיפה, שוטר אחד נפגע בפניו, נלקח לטיפול ושוחרר והשוטר השני נפצע קל. מעצרם של שניים מהתוקפים הוארך עד יום שני, השלישי שוחרר. לפי כמה שוטרים, היו שם כ-30 איש, אך נעצרו רק שלושה. התוקפים, משתייכים ל"‏אלחיראסה", חברת השמירה ה"אחראית על ביטחון" העיר

תיעוד: מאבטחי חברת "‏אלחיראסה" תוקפים שוטרים באגרופים וחניקות בכפר קאסם/עריכה: אביעד בללי

שני שוטרים הותקפו אתמול (חמישי) במהלך פעילות מעצר בכפר קאסם, על ידי "‏אלחיראסה" - כוחות שמירה פנימיים של העיר, השייכים לתנועה האסלאמית וש"אחראים לביטחון הפנים" במקום. לפי כמה שוטרים, באירוע השתתפו כ-30 תוקפים, אך רק שלושה מהם נעצרו. במשטרה אמרו כי הם לא מכירים את הפרטים וכי רק השניים שנעצרו הם אלו שתקפו.

במהלך התקיפה, שוטר אחד נפגע בפניו, נלקח לטיפול רפואי ושוחרר והשוטר השני נפצע קל. שלושה חשודים נעצרו בחשד למעורבות בתקיפה, כשלשניים מהם הוארך מעצר עד יום שני. החשוד השלישי שוחרר.

שוטרים סיפרו לוואלה! כי "האירוע התרחש אמש ב-5:00 לפנות בוקר כשהתקבלה קריאה מאזרח שהתלונן על מישהו ששובר לו את השמשה ברכב באזור שנקרא כיכר השמירה בכפר קאסם. השומרים של התנועה האסלאמית תפסו את הבחור שהתקשר למשטרה והכניסו אותו לחדר שנמצא בבניין שלהם בכפר קאסם. צוות הסיור שהגיע למקום נבלם בידי השומרים של התנועה האיסלאמית. הם אמרו לשוטרים; 'אנחנו החוק כאן' ואז תקפו את השוטרים באגרופים ובבעיטות, היו שם בערך 30 תוקפים. נעצרו רק שלושה".

תיעוד השוטר שנתקף בכפר קאסם. 1 באוקטובר 2021. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
אחד מהשוטרים שהותקפו/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

מנגד גורמים במשטרה אמרו כי הם לא מכירים את הפרטים הללו וכי רק השניים שנעצרו הם אלו שתקפו. אותם גורמים הוסיפו כי השוטר נכנס בכוח ועצר את השניים. לאחר מכן הגיעו לתחנה האחראים מחברת השמירה, ביקשו סליחה מהשוטרים ובירכו על המעצר של השניים המוכרים כאלימים.

כחלק מהפשיעה בחברה הערבית בכפר קאסם, לפני כשבוע, גבר נורה ונפצע באורח קשה בעיר. צוות רפואי שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully