וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחיפה: גבר בן 57 נורה למוות בביתו

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 10:16

אלמוני דפק על ביתו של מוחמד פאיז וירה בו בזמן שנכחו בבית בני משפחתו. צוות רפואי שהגיע לזירה קבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות לאירוע. זהו מקרה הרצח החמישי בחברה הערבית מאז סוף השבוע האחרון. 80 בני אדם מהחברה הערבית נרצחו ב-2021

בווידאו: גבר בן 57 נורה למוות בביתו בחיפה/מערכת וואלה!

מוחמד פאיז בן ה-57, נהג משאית המוכר למשטרה, נורה הלילה (שלישי) בביתו ברחוב שבתאי לוי בחיפה. צוות רפואי שהוזעק לשם קבע את מותו במקום. המשטרה הגיעה לביתו לאחר שקיבלה דיווח על ירי ברחוב, ופתחה בסריקות אחר היורים, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי מז"פ.

זהו מקרה הרצח החמישי בחברה הערבית מאז סוף השבוע האחרון. לפי החשד, אלמוני נקש על דלתו של הנרצח במהלך הלילה וירה בו מטווח קצר. שכניו של המנוח העידו כי המתנקשים נכנסו לבית וירו בו תוך שבדירה היו בני משפחה אחרים. הגבר נורה למוות חודשיים לאחר שחיתן את בנו.

זירת ירי בחיפה, חשד לרצח, 31 באוגוסט 2021. ללא, אתר רשמי
זירת הירי בחיפה, הלילה/אתר רשמי, ללא

המשטרה בודקת קשר בין הירי הלילה לניסיון הרצח בשכונת חליסה לפני שבוע, שם יש לפאיז קרובי משפחה. מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, הגיע למקום ומסר קצרות "אנחנו עושים כל שאפשר".

על פי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית הנרצח בחיפה הוא קרבן הרצח ה-80 בחברה הערבית מתחילת 2021, רובם מנשק חם. בשנה שעברה נרצחו 113. מוחמד פאיז הוא קורבן הרצח ה-15 החודש, הנרשם כחודש הקטלני ביותר ב-2021. בתחילת אוגוסט, במעמד ראש הממשלה, השר לבט"פ והמפכ"ל הכריזה משטרת ישראל על הקמת אגף סי"ף לסיכול הפשיעה בחברה הערבית. תוצאות לא נראות עדיין בשטח.

עוד בוואלה!

בן 36 נורה למוות בדירה בחיפה, החשוד: ניסה לחטוף לי את הנשק

לכתבה המלאה
גבר נורה למוות בדירתו בחיפה, חשד לרצח. ללא, אתר רשמי
מוחמד פאיז/אתר רשמי, ללא

זה הרצח הרביעי בחיפה בחודשיים האחרונים, מאז הרצח של מייסר עותמאן ב-30 ביוני.

לפני כשבוע נורה למוות דמיטרי יגורוב בן ה-36, תושב שכונת הדר הכרמל. החשוד בירי הוא בעל הדירה שלו, גאורגי ז'לקוב, שלטענת המשטרה ירה בראשו של יגורוב בכוונת תחילנ על מנת לגרום למותו.

לפני כשבועיים נרצח תושב בן 41, אנס סלימאני, גם הוא באירוע ירי ברחוב ברזילי בשכונת הדר הכרמל. צוות רפואה שהגיע למקום מצא אותו במצב קשה, פינה אותו לבית החולים רמב"ם, שם הרופאים קבעו את מותו. סלימאני היה מוכר למשטרה והמשטרה מסרה כי הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה.

האירועים האלה בחיפה נמשכים למרות מבצע "ייבוש הביצות", עליו הכריזה ראשת העיר עינת קליש רותם כי יתנהל בהובלתה בשיתוף משטרת חיפה למיגור הפשיעה בשכונת הדר הכרמל, לצרכיו גייסה 39 פקחים נוספים ומשאבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully