וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בחיפה: בן 41 המוכר למשטרה נורה למוות

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 9:35

צוות רפואי שהגיע למקום מצא את אנס סלימאני במצב קשה, פינה אותו לבית החולים רמב"ם, שם הרופאים קבעו את מותו. לפי המשטרה, לפחות 10 כדורים נורו לעברו בזירת הרצח, הנמצאת בסמוך לתחנת סמים מוכרת. "אני גרה פה 3 שנים ומתה כבר לעוף מפה", סיפרה אחת השכנות

חשד לרצח: בן 41 נורה למוות בחיפה. 10 באוגוסט 2021/יואב איתיאל

אנס סלימאני, תושב חיפה, בן 41, נרצח הלילה (שלישי) באירוע ירי ברחוב ברזילי בשכונת הדר הכרמל בעיר. צוות רפואה שהגיע למקום מצא אותו במצב קשה, פינה אותו לבית החולים רמב"ם, שם הרופאים קבעו את מותו. סלימאני מוכר למשטרה והמשטרה מסרה כי הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה.

בשעות הלילה שוטרים הוזעקו למקום, הנמצא סמוך לתחנת סמים מוכרת, הבחינו בלפחות עשרה כדורים שנורו לעבר הנרצח. עוד אמרו כי הם מבצעים סריקות אחר מבצעי הרצח, לצד איסוף ממצאים בזירה במסגרת חקירה שנפתחה.

"לא מפתיע אף אחד. יש פה זנות, סמים, כל הזמן", סיפרה אחת השכנות, אשה כבת 60 לוואלה!. "אני גרה פה שלוש שנים ומתה כבר לעוף מפה". חיילת בת 20 המתגוררת בסמוך אמרה, "כל הזמן יש פה אירועים, המשטרה פה כל לילה, חולפים על פני המקום, מסתכלים, לא עושים כלום. אולי מפחדים. זה הכי מעצבן".

חשד לרצח: בן 41 נורה למוות בחיפה. 10 באוגוסט 2021. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
זירת הרצח/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

לפני כחודש וחצי, קילומטרים בודדים מהזירה, נרצחה לעיני ילדיה, מייסר עותמאן, תושבת שכונת חליסה, בת 27. האירוע טרם פוענח, וטרם נעצרו חשודים.

האירוע בא ברקע מבצע "ייבוש הביצות" בהובלת ראש העיר, ד"ר עינת קליש רותם, לנקות את שכונת הדר מהפשיעה שפשתה בה. לטובת המבצע, הייתה אמורה משטרת חיפה להפעיל כוחות ייעודיים הנעזרים בכלבי גישוש ולבצע ביחד עם אגף האכיפה העירונית פעולות שיטור ואכיפה בכל נקודה בעייתית בשכונה. במסגרת המאבק, העירייה קלטה 39 פקחי אכיפה חדשים שיצוידו במצלמות גוף, וכן 16 אופנועים ושש ניידות אכיפה בעלות כוללת כ-15 מיליון שקלים.

בתוך כך, פנתה קליש רותם במכתב לשר לביטחון פנים, עמר בר-לב, בבקשה לאפשר להקים לראשונה בחיפה יחידת שיטור עירונית.

חשד לרצח: בן 41 נורה למוות בחיפה. 10 באוגוסט 2021. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
״לא מפתיע אף אחד. יש פה זנות, סמים, כל הזמן״/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

קליש אמרה עם ההכרזה על המבצע כי "אין לי כוונה להתפשר בנושא הביטחון בעיר חיפה ובשכונת הדר בפרט. יידע כל עבריין כי זרועות אכיפת החוק של משטרת חיפה ועיריית חיפה יגיעו לכל פינה ויפעלו ביד נחושה למיגור הפשע". היא הביעה תקווה כי השר לביטחון פנים, יאפשר להקים בעיר חיפה יחידת שיטור עירונית שתביא לעיר חיפה "יותר שוטרים, יותר אכיפה ופחות פשיעה".

מפקדה של התחנה בפועל מסר כי: "משטרת ישראל מנהלת אכיפה אפקטיבית בשכונת הדר בחיפה, במטרה לחזק את תחושת הביטחון של תושבי השכונה, תוך הפעלת כוחות גלויים וסמויים של מגוון יחידות משטרה".

על פי נתוני אמאן, המרכז למאבק באלימות, מדובר בקורבן ה-70 מאז תחילת 2021. בשנה שעברה נרצחו 113 בני אדם. עו"ד רדא ג'אבר, מנהל מרכז אמאן, אמר לאחרונה לוואלה! כי "על פי כל האינדיקציות, השנה הזו תסתיים במספר נרצחים גבוה עוד יותר. גבוה יותר מבכל השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully