וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 23 נורה למוות מרכב חולף בלוד

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 20:37

הפשיעה במגזר הערבי: צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע ברחוב החלוץ בעיר פינה את הצעיר, חסאם מוסראתי, לבית החולים אסף הרופא, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי ככל הנראה מדובר בחיסול על רקע סכסוך עם משפחה יריבה

האלימות בחברה הערבית: חסאם מוסראתי, בן 23, נורה היום (ראשון) למוות מרכב חולף ברחוב החלוץ שבעיר לוד. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע פינה את הצעיר לבית החולים אסף הרופא כשהוא במצב אנוש, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הקורבן, המוכר למשטרה, חוסל ככל הנראה על רקע סכסוך עם משפחה יריבה. עם זאת גורם במשטרה אמר לוואלה! כי כל כיווני החקירה נבדקים.

פראמדיק מד"א בר כהן סיפר כי "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי".

חוסאם ג'מיל מסראתי, נרצח בלוד, 8 באוגוסט 2021. ללא, צילום מסך
חשד לחיסול על רקע סכסוך עם משפחה יריבה. חסאם מוסראתי/צילום מסך, ללא

לפני חודש וחצי נורה למוות גבר בן 33 ברחוב אבא הלל סילבר בעיר, ולפי הערכות המשטרה אז דובר בחשד לחיסול הקשור לסכסוך הדמים בין משפחות הפשע אבו סעלוק ואזבארקה. אותו מקרה היה השני במספר בתוך פחות מ-24 שעות, לאחר תקרית שקרתה יותר קודם, בה נורו למוות שלושה בני משפחת ג'רושי מרמלה בגליל התחתון.

על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם, מתחילת השנה קיפחו את חייהם 67 ערבים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 55 אזרחים ו-12 שאינם אזרחים. בנוסף, 6 אזרחים ערבים נהרגו בידי כוחות משטרה. מבין כלל ההרוגים, 10 הן נשים, ו-34 מההרוגים היו עד גיל 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully