וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 36 נורה למוות בדירה בחיפה, החשוד: ניסה לחטוף לי את הנשק

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 6:54

מחקירה ראשונית עלה כי ההרוג, דמיטרי יגורוב, בן 36 היה דר רחוב שהתגורר בביתו של היורה, תושב האזור בן 61, מאבטח בכרמלית. בחקירתו הראשונית טען המאבטח כי יגורוב ניסה לחטוף את נשקו, והוא בתגובה ירה בו בראשו

גבר בן 36 נורה למוות הבוקר (שבת) בראשו בדירה ברחוב נורדאו בחיפה. מחקירה ראשונית עלה כי היורה, תושב האזור בן 61, מאבטח בכרמלית, טען כי הוא ניסה לחטוף את נשקו, והוא בתגובה ירה בו בראשו. היורה נעצר וכעת הוא נחקר במשטרה בחשד לרצח. ההרוג הוא דמיטרי יגורוב, חסר בית בן 36.

יגורוב התגורר לאחרונה בדירתו של המאבטח שטען בחקירתו כי אפשר לו להתגורר אצלו מתוך רחמים. לאחר שאשתו של המאבטח שבה ארצה לאחר תקופה ששהתה בחו"ל, היא הודיעה לבעלה כי על יגורוב לעזוב את הדירה. המאבטח, אב לשלושה, ללא עבר פלילי, יובא בפני שופט בית משפט השלום בחיפה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

צוות מד"א הוזעק לזירת האירוע והעניק טיפול רפואי לפצוע, שבתחילה הוגדר אנוש. לאחר ייצוב מצבו הוא הובהל לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא חסר הכרה, שם הידרדר מצבו ובתום ניסיונות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א חנן זוהר סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות להרדמה והנשמה ופינינו אותו במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים".

המשטרה עצרה בן 61 בחשד לירי בבן 40 ברחוב נורדאו בחיפה, 21 באוגוסט 2021. דוברות משטרת ישראל
ניסה לחטוף את הנשק מהמאבטח - ונורה למוות בראשו. זירת האירוע, היום/דוברות משטרת ישראל

ברקע האירוע, לפני כחודשיים הכריזה ראש העיר חיפה עינת קליש רותם יחד עם המשטרה על מבצע "ייבוש ביצות", במהלכו החלו צוותי אכיפה עירוניים ומשטרתיים לפעול במשותף ל-"ייבוש" כל מוקד פעילות פלילית בשכונת הדר הכרמל.

משטרת חיפה הפעילה כוחות ייעודיים לטובת המבצע, שנעזרים בכלבי גישוש ומבצעים ביחד עם אגף האכיפה העירונית פעולות שיטור ואכיפה בכל נקודה מועדת לפורענות פלילית בשכונה. בנוסף לכך, קלטה העירייה בימים אלה 39 פקחי אכיפה חדשים שיצוידו במצלמות גוף וכן 16 אופנועים ו-6 ניידות אכיפה בעלות כוללת כ-15 מיליון שקלים.

קליש רותם שלחה מכתב לשר לביטחון פנים עמר בר-לב בבקשה להקים לראשונה בחיפה יחידת שיטור עירונית. "אין לי כוונה להתפשר בנושא הביטחון בעיר חיפה ובשכונת הדר בפרט", אמרה קליש רותם והוסיפה כי "ידע כל עבריין כי זרועות אכיפת החוק של משטרת חיפה ועיריית חיפה יגיעו לכל פינה ויפעלו ביד נחושה למיגור הפשע".

אלא שהפשיעה האירועים הרצחניים נמשכים בתקופה האחרונה. ב-10 באוגוסט נרצח תושב השכונה בפינת הרחובות ברזילי ומדרגות ביל"ו, כשטרם נעצרו חשודים במקרה. אתמול בשכונת קרית שפרינצק בחיפה נורה בביתו גבר בן 35 והובהל לבית החולים רמב"ם במצב קשה. אין עצורים. בשכונת חליסה נרצחה ב-30 ליוני מייסר עותמאן בת ה-27, ועד היום איש לא נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully