וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם חוששים ממלחמת דמים": הדרום דרוך לקראת שחרורו של שלום דומרני

עודכן לאחרונה: 21.8.2021 / 11:48

לאחר 6 שנים בכלא, העבריין הידוע בכינויו "הבוס", צפוי להשתחרר בקרוב - ובדרום מודאגים שמלחמת ארגוני הפשיעה תצא משליטה. דומרני יגלה דרום אחר מזה ששלט בו לפני שריצה את מאסרו הארוך, ועם שובו יאלץ להתמודד עם בני בריתו בעבר האחים לביא ועם אויבו המושבע בני שלמה

לאחר קצת יותר משש שנים בכלא, שלום דומרני אמור לצאת לחופשי בקרוב. עם שחרורו, האיש שכונה "הבוס" של הדרום יגלה שארגוני פשיעה אחרים השתלטו על האזור, וכן על מקורות ההכנסה של הפשע בדרום.

דומרני ישב בכלא לאחר שהורשע בניסיונות חיסול ועבירות נוספות, ובזמן זה האחים לביא, שהיו בני בריתו בעבר, השתלטו על חלק מעסקיו בדרום. בנוסף לברית שהתפוררה בין הארגונים שבעבר שלטו בדרום, ממתין לדומרני גם אויבו המושבע מהעבר, בני שלמה, הידוע בכינויו "המוח", שהשתחרר לפני כשבועיים ומוגדר על ידי המשטרה ראש ארגון פשע.

שלום דומרני. בני בן סימון, עיבוד תמונה
עם שחרורו, יגלה שארגוני פשיעה אחרים השתלטו על הדרום. דומרני/עיבוד תמונה, בני בן סימון

בשנה האחרונה, ברקע מועד שיחרורם של "הבוס" ו"המוח", החלו עבריינים בדרום במלחמת חיסולים וניסיונות חיסולים שנמנעו ברגע האחרון, זאת כחלק מהקרבות לביצור מעמדם של הארגונים. דומרני ישתחרר למפת פשיעה שונה מאוד מזו שהכיר בעבר, ובמשטרה נערכים לכל תרחיש, החל ממלחמה עקובה מדם ועד שקט יחסי שבו כל ארגון יקח את הזמן לבסס את מעמדו.

גורמים המעורים בארגוני הפשע באזור מספרים כי מעמדם של משפחת לביא התחזק מאוד בשנים האחרונות: "הם הפכו לארגון מסודר, יציב ונאמן שמנסה להשתלט על עולם הפשע בדרום". לדברי הגורמים, משפחת לביא היו בני בריתו של דומרני במשך שנים אך כעת הקשר התרופף, וכן הם התחזקו והפכו עצמאיים. "היחסים לא כמו בעבר, יש התרחקות בין הארגונים והברית התרופפה לחלוטין".

העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
השתחרר לפני שבועיים מהכלא. שלמה/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

בימ"ר לכיש דרוכים מאוד לקראת שחרורו של דומרני, וכבר מכינים את החוקרים לכל תרחיש. במשטרה סבורים כי יהיו מלחמות שליטה על ההימורים ודמי החסות באשקלון ואשדוד, לאחר שבזמן כליאתו של "הבוס", כל ארגון תפס לחזקתו את מה שהיה יכול. החשש הוא שהעימותים יגררו כנופיות פשע נוספות לקחת צד במלחמה.

"היחסים בין דומרני לשלמה מתוחים מאוד, וגם בין הארגון של האחים לביא לבין דומרני ככל הנראה תהיה מלחמת שליטה. החשש הגדול של כולם הוא שתהיה פה מלחמת דמים", אמר גורם נוסף המעורה בפרטים. במשך השנים כמה מ"חייליו" של דומרני ערקו לארגונים אחרים, אך חלקם נשארו נאמנים ל"בוס" במשך התקופה הארוכה בה ריצה את מאסרו. "דומרני, כך לפי הערכות בעולם הפשע, כבר כרת בריתות חדשות עם עבריינים אחרים מכל הארץ, ולמרות התחזקותם של ארגוני שלמה ולביא - תהיה פה מלחמה על הכנסה מערי לכיש", הוסיף הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully