וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסוכת האבלים של קרובת משפחתו: גבר בן 49 נורה ונפצע קשה בחיפה

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 21:37

צוות מד"א שהגיע לזירה העניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בעיר. הירי אירע סמוך למטה מחוז חוף ותחנת חיפה של המשטרה. הירוי הוא קרוב משפחתה של לורין מוסראתי, שנורתה למוות בשבוע שעבר ברמלה, ושהיה בדרכו לסוכת האבלים לכבודה

גבר בן 49 נפצע הערב (שלישי) באורח קשה מירי שאירע בשכונת חליסה בחיפה. הפצוע נורה ברחוב הירדן, אך אותר על ידי צוות מד"א כשהוא מוטל על יד המדרכה ברחוב נתן אלבז. הצוות העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בעיר. הירי אירע סמוך למטה מחוז חוף ותחנת חיפה של המשטרה. הפצוע הוא קרוב משפחתה של לורין מוסראתי, שנורתה למוות בשבוע שעבר ברמלה, והירי בו אירע כשהיה בדרכו לסוכת האבלים בחיפה.

"הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות", סיפר פרמדיק מד"א עופר ניסים. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים מסכני חיים, חבישות ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

מהמשטרה נמסר כי מתבצעות סריקות אחר מבצעי העבירה, וכי הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה.

ח"כ עופר כסיף התייחס למקרה ואמר כי "משטרת ישראל ידעה שלורין מאויימת ואפשרה לרצוח אותה, וידעה ששאר המשפחה עדיין תחת איום ובכל זאת אפשרה לירות גם בקרוב משפחתה. כשהכתובת לא רק על הקיר אלא זועקת מערוצי החדשות, ניתן רק להסיק שהמשטרה לא פספסה את האיומים אלא ידעה עליהם ושוב בחרה לזלזל".

זירת הירי בחיפה 24 באוגוסט 2021. איחוד הצלה
זירת הירי בחיפה, הערב/איחוד הצלה

המשטרה הודיעה בשבת כי עצרה חשוד ברצח לורין מוסראתי בת ה-28, שנורתה למוות יום לפני כן ברמלה. החשוד, בן 37, חלף לפי החשד על פני רכבה של מוסראתי ברחוב דני מס בעיר, ביצע את הירי ונמלט. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין שתי משפחות בעיר, כשבעלה לשעבר נרצח גם הוא לפני כמה שנים, וקרוב משפחתה נרצח בשבוע שעבר.

"כשהגענו למקום ראינו אשה כבת 28 מחוסרת הכרה", סיפר חובש מד"א שמעון פרש. "היא סבלה מפציעות חודרות בגופה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לפני כשבועיים, קרוב משפחתה של לורין, חסאם מוסראתי, בן 23, נורה למוות מרכב חולף ברחוב החלוץ שבעיר לוד. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע פינה את הצעיר לבית החולים אסף הרופא כשהוא במצב אנוש, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • ירי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully