וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל ביקר את הלוחם שנפצע בגבול עזה וספג ביקורת: "איך נתתם לזה לקרות?"

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 19:42

אביב כוכבי ומפקד פיקוד דרום הגיעו לביה"ח במטרה לחזק את משפחתו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי, ונתקלו בטענות חריפות כלפיהם. "הלוחמים היו כמו בובות", אמרו בני משפחת החייל לכוכבי, וביקרו את נוהלי הפתיחה באש. אביו של החייל שוחח עם נתניהו: "תפסיקו לחפש את הכיסאות"

הרמטכ"ל אביב כוכבי ביקר הערב (שלישי) את חייל מג"ב שנפצע מירי בגבול רצועת עזה, סמ"ר בראל חדריה שמואלי, בבית החולים סורוקה בו הוא מאושפז במצב קשה. כוכבי פגש את הוריו של שמואלי, ניצה ויוסי, שתקפו בחריפות את התנהלות הצבא. "הלוחמים נהיו כמו בובות, איך נתתם לזה לקרות?", שאלו בני משפחתו של החייל את כוכבי.

מוקדם יותר מפקד פיקוד הדרום, אליעזר טולדנו, ביקר גם הוא את שמואלי, והותקף על ידי הורי החייל. השניים אמרו לאלוף כי "לא ייתכן שהמפגינים הגיעו עד לחרך הירי. לוחמי מג"ב היו אמורים לעצור אותם הרבה לפני", ואף קראו לו לקחת אחריות ולהתפטר.

הרמטכ"ל, עם הגעתו לביה"ח לביקור הלוחם שנפצע בגבול עזה/צילום: רוני כנפו, עריכה: אביעד בללי

טולדנו הגיע לביקור המשפחה במטרה לשמוע את שיש להם לומר וכן לחזקם. זאת, ברקע הביקורת על ראש הממשלה נפתלי בנט ששוחח עם אביו של שמואלי. במהלך השיחה הקשה בין השניים, בנט התבלבל וכינה את הלוחם בשמו של אביו, יוסי. מאוחר יותר בנט פרסם התנצלות על הטעות שביצע.

בתוך כך, גם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שוחח שלשום עם יוסי, אביו של הלוחם, ואיחל החלמה מלאה לבנו. "תעשו יד אחת כולכם, לא ימין ולא שמאל, תפסיקו לחפש את הכיסאות שלכם", אמר יוסי לנתניהו. "מתי תגיעו למסקנה במדינה הזאת שהחיילים שלנו הם לא ברווזים. לא ליכוד, לא מערך, לא בנט מצלצל אליי, אמרתי לו - 'מה, זה בגלל שאתה מפחד מהממשלה הזאת? מה אתם מנוולים?'", המשיך.

עוד בוואלה!

השיחה הקשה בין בנט ואביו של לוחם מג"ב שנפצע בעזה: "אתה פחדן, תתעורר"

לכתבה המלאה
בווידאו: שיחה בין נתניהו לאביו של לוחם מג"ב שנפצע בעזה/מערכת וואלה!

בתוך כך, שמחה גולדין, אביו של חייל צה"ל שגופתו מוחזקת בידי חמאס, אמר כי "שבע שנים שאני אומר שמי שלא מביא את החיילים הוא יפקיר את הפצועים - וזה מה שקורה עכשיו. מה שמתברר עכשיו, שמח"ט גבעתי דאז, עופר וינטר, התנגד להיכנס לרפיח - אנחנו צריכים לדעת מי אלו ששלחו אותם בזמן הפסקת האש".

גולדין הוסיף ושאל: "מי אישר מודיעינית וצבאית את הכניסה לרפיח למרות הפרות חמאס? האם זה ראש אמ"ן דאז - שהיום הוא הרמטכ"ל?". גולדין ביקר את מדיניות הממשלה ביחס להשבת גופת בנו הדר וכן גופתו של אורון שאול: "את התוצאות של אי-החזרת הבנים מרצועת עזה רואים עכשיו - בבית החולים. אם היו מביאים אם הדר ואורון - לא היינו מגיעים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully