וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקין: התמונה של נתניהו על מזוודות מבוימת - הוא לא מדליף בלי עריכה

שר הבינוי והשיכון, שהיה מקורב בעבר ליו"ר האופוזיציה, התייחס בריאיון ל-103FM לתיעוד של נתניהו מסן פרסיסקו ואמר כי "בדרך כלל לא מודלפות תמונות שלו בלי מחשבה ועריכה, חבל שהתמונה מעבירה מסר מנוגד להמלצה שלא לנסוע לחו"ל"

"לא מודלפות תמונות שקשורות לבנימין נתניהו שלא עברו מחשבה, עריכה, בימוי והפצה" - כך קבע שר הבינוי והשיכון זאב אלקין כשהתראיין הבוקר (רביעי) אל גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, בהתייחס לתמונה של יו"ר האופוזיציה בשדה התעופה בסן פרנסיסקו.

בתשובה לשאלה מה ניסו להשיג בהפצת התמונה, ענה כי "זה לא כל כך חשוב. הבעיה בתמונה זה המסר, שמנוגד למסר של הממשלה, שאמרה להימנע מנסיעות לחו"ל". שר השיכון ביקר את נתניהו ואמר כי "היה רצוי אם יו"ר האופוזיציה היה מצטרף למאמץ הזה ולא מעביר מסר הפוך, אבל זו זכותו הפרטית".

אלקין טען שנתניהו עומד מאחורי הקמפיין נגד שר המשפטים גדעון סער ואנשיו, שמתבטא בהפגנות ובאיומים. "נתניהו לא עושה חשבון. הוא וסביבתו הקרובה יודעים שבגללו היום נתניהו לא ראש הממשלה". השר שיתף שהוא חווה קמפיינים נגדו ברשת ואמר כי "נתניהו ירד מאוד נמוך, בגלל שאנחנו אפשרנו את הרעיון של הממשלה. מכאן רמת השנאה האישית לכל אחד ואחת מאיתנו".

ראיון עם זאב אלקין 18 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
חווה קמפיינים אישיים נגדו ברשת. זאב אלקין/ראובן קסטרו

ביחס לסוגיית החיסונים בבית הספר, השר אלקין חולק על דעתה של חברתו לסיעה, שרת החינוך שאשא ביטון. "אני שומע את הנימוקים ומבין את הגישה שלה אך אני חולק עליה. בגלל הערך הייחודי של החיסונים, גם אם יש פגיעה בהליך הלימודים, האחד גובר על השני", אמר.

עם זאת, הוא יוצא נגד "הקמפיין", כלשונו, נגד שרת החינוך. "אפשר לא להסכים עם העמדה, יש דיונים והבדלי גישות בקבינט הקורונה, אבל להפוך אותה למתנגדת חיסונים ולעשות לה קמפיין על הראש? אני חושב שזה לא הוגן". אלקין מאמין שבצל התחזית על כמות החולים, יהיה נכון לשקול את דחיית שנת הלימודים לאחרי החגים.

בנימין נתניהו וזאב אלקין בישיבת קבינט, 2 ביוני 2016. מרק ישראל סלם, פלאש 90
"רצוי שיו"ר האופוזיציה לא היה מעביר מסר הפוך מהממשלה". זאב אלקין ובנימין נתניהו, בשנה שעברה/פלאש 90, מרק ישראל סלם

שר השיכון וחבר הקבינט עומד מאחורי ההחלטה של הממשלה לא להגיב על הירי על שדרות ביום שני האחרון, ודוחה את הטענות שחוסר התגובה קשורה לאישור תקציב המדינה. "אין שום מגבלה פוליטית על קבלת החלטות ביטחוניות. אנחנו נעשה מה שנכון לביטחונם של אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully