וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דיסטל-אטבריאן: לא חשה אי-נוחות ממה שאמרתי על אלקין, מתה על עצמי

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 11:32

לאחר שתקפה את ח"כ אלקין בכנסת, התראיינה חברת הכנסת לבן כספית וינון מגל ב-103fm. "יום אחד תשאלי את עצמך 'מה עבר לי בראש'", אמר לה כספית. "אם תנסה לחלץ ממני תחושת אי נוחות - לא יעזור, מתה על עצמי ועל האופן בו אני מתבטאת", היא השיבה

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד) אמרה בשיחה עם בן כספית וינון מגל ב-103fm כי היא לא מצטערת על כך שקשרה בין חייו האישיים של ח"כ זאב אלקין (תקווה חדשה) ופעילותו הפוליטית, וייחסה לו "ניאוף ופירוק משפחות", כלשונה. לאחר שכספית חזר על הדברים, הוא אמר לה: "יום אחד תשאלי את עצמך 'מה עבר לי בראש'".

"אם תנסה לחלץ ממני תחושת אי נוחות - לא יעזור, מתה על עצמי ועל האופן בו אני מתבטאת", אמרה חברת הכנסת.

כספית השיב לה: "אני מנסה לחלץ מודעות עצמית", ואילו ח"כ דיסטל-אטבריאן אמרה כי היחס אליה נגוע בצביעות. "קבל מנה של מודעות עצמית, השבוע קראו לי פסולת, טינופת, העלית אותי לשידור לפני שבועיים ואמרת שאתה לא מתרגש ממה שעושים לי כי לא אמרתי מילה על מה שעשו לעידית סילמן. התקשרת גם אליה? זאת מודעות עצמית. הסלקטיביות שלך שאתה לא מודע אליה".

גלית דיסטל-אטבריאן. יונתן זינדל, פלאש 90
"מתה על עצמי"/פלאש 90, יונתן זינדל

"אני לא חושב שצריך לדבר על ניאוף בוועדות הכנסת. הוא לא הראשון", אמר כספית, והיא השיבה: "הוא הראשון שמתרברב בזה". על כך ענה כספית: "לא ראיתי התרברבות. את המינוי האישי של אחד שאני לא זוכר בכמה נשים הוא בגד, שאת מדברת על ילדים ולא יודעת שיש לראש הממשלה לשעבר שלנו בת בכורה, זה הקטע של מודעות עצמית". היא דחתה את דבריו. "לא הכול מתחיל ונגמר בנתניהו. תנסה להמשיך הלאה".

דיסטל-אטבריאן תקפה בוועדה המסדרת לפני כיומיים את אלקין. "סיפור הניאוף של אלקין תפס כותרות, שר המים לשעבר אשר סבל מארומה של אדם אפרורי, לא מוכר, חסר כריזמה, חסר אבק כוכבים. פתאום הפך לוולנטינו, דון ג'ואן, שותה ממעיין הנעורים. חלק מהאירוע הנפשי שעובר על אלקין נוגע כרגע לאבי אבות הדמוקרטיה", אמרה אז חברת הכנסת. "משהו עובר עליו לדעתי. זה מתורגם גם בכנסת, פריקת כל עול. המשבר שאלקין עובר כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully