וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקין לנתניהו: "שלחת לי בריונים", רה"מ לשעבר: "מדלג בין מפלגות"

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 20:51

עימות פרץ בכנסת בין שר הבינוי והשיכון ויו"ר האופוזיציה, במהלך הצבעת אי אמון ראשונה שהוגשה נגד הממשלה, שנדחתה בידי המליאה. "כשמפגינים ליד מעונך זה לא לגיטימי, אבל כשאתה שולח בריונים להעיר ילדה בת 5 באמצע הלילה זה לגיטימי" אמר אלקין. נתניהו: "ממשלה מסוכנת"

בווידאו: עימות בין נתניהו ואלקין/צילום: דוברות הכנסת, עריכה: ליר שפיגלר

עימות חריג פרץ היום (שני) במשכן הכנסת בין שר הבינוי והשיכון זאב אלקין (תקווה חדשה) ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, במהלך הצבעת אי אמון ראשונה שהוגשה נגד הממשלה החדשה, שנדחתה על ידי המליאה. "מה שמשרת אותך תמיד יהיה לגיטימי, ומה שיגרש אותך מהשלטון הוא תמיד יהיה לא לגיטימי", אמר אלקין. בתגובה השיב לו נתניהו כי "כולם יודעים עד כמה הדובר הקודם דואג למדינה ועד כמה הוא דואג לעצמו".

מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה. ההצעה של הליכוד נדחתה ברוב של 49 תומכים מול 60 מתנגדים. "ממשלה שהוקמה בשקר ובהונאת הציבור ואין לה מנדט מהציבור", אמרו בליכוד.

"כשאתה מייצר שיח של שנאה ושיסוי זה לגיטימי אבל כשמבקרים אותך זה לא לגיטימי", אמר אלקין על נתניהו."כשמפגינים ליד מעונך בבלפור זה לא לגיטימי, אבל כשאתה שולח בריונים לבית שלי ושל חברים כאן להעיר ילדה בת חמש באמצע הלילה ולהפחיד אותה, זה לגיטימי". לדבריו, "בעיניך מה שמשרת אותך הוא לגיטימי ומה שמגרש אותך הוא לא לגיטימי. אתה הפכת ללא לגיטימי. זאת האמת".

זאב אלקין במהלך נאומו בכנסת 21 ביוני 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"הפכת ליו"ר אופוזיציה לגיטמי". אלקין/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

"אדוני יושב ראש האופוזיציה אתה הפכת ללא לגיטימי, אבל זה לא הופך את הממשלה הזאת, את חברי כנסת שהם רוב הבניין הזה שהצביע עבורה, ואת האזרחים שהצביעו עבור אותם המפלגות ללא לגיטימיים", המשיך אלקין. "הממשלה הזאת כל חטאה שהיא לא רלוונטית עבורך באופן אישי כי היא לא רצתה אותך. ואגב יכלה לקום ממשלה אחרת אם רק היית מזיז את עצמך לטובת אחד החברים במפלגתך".

"אדוני יושב ראש האופוזיציה הגיע הזמן שתתחיל להכיר במציאות לכבד את הכרעת הבוחר והכרעת הכנסת ולהבין שהפעם העם החליט אחרת, ושהמעמד שלך השתנה. אחרי 12 שנים של כהונה כראש ממשלה הפכת ליושב-ראש אופוזיציה לגיטימי".

בנימין נתניהו במהלך נאומו בכנסת 21 ביוני 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"אם אין לך טענה של ממש, הרם את קולך". נתניהו/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

לאחר שאלקין תקף אותו בחריפות, נתניהו עלה לדוכן הנואמים והגיב לדבריו: "הדובר הקודם הוכיח את הכלל העתיק שאין לך טענה של ממש, הרם את קולך. כולם יודעים עד כמה הדובר הקודם (אלקין) דואג למדינה ועד כמה הוא דואג לעצמו. הוא מדלג בקלילות נפלאה ממפלגה למפלגה. ובאשר לטענתו, הבעיה היא לא אם הממשלה הזאת לגטימית, אלא שהממשלה הזאת מסוכנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully