וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט ונתניהו סיכמו: יו"ר האופוזיציה ומשפחתו יעזבו את בלפור עד 10 ביולי

19.6.2021 / 22:57

לשכת ראש הממשלה ולשכת יו"ר האופוזיציה תיאמו כי משפחתו של נתניהו תסיים את שהותה במעון עד 10 ביולי. כמו כן, סוכם כי עד אז לא יתקיימו בבלפור פגישות רשמיות

לשכת ראש הממשלה, נפתלי בנט, ולשכת יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, תיאמו היום (שבת) כי ב-10 ביולי נתניהו ובני משפחתו יסיימו את שהותם במעון בבלפור שבירושלים. כמו כן, סוכם כי עד אז לא יתקיימו במעון פגישות רשמיות. ב-11 ביולי המעון רשמית יועבר לשימושו של בנט.

הסיכום מגיע לאחר שבימים האחרונים התעוררה ביקורת מצד מתנגדי נתניהו סביב המשך מגוריו במעון הרשמי, והשימוש בו לצורך פגישות במסגרת תפקידו. זאת, למרות שראש הממשלה נפתלי בנט לא הביע התנגדות פומבית להמשך מגוריו של נתניהו במעון בבלפור בתקופה הקרובה.

לפי גורמים המעורים בפרטים, המשפחה החלה לארוז השבוע את תכולת הבית. בשלב ראשון המשפחה תעבור באופן זמני למגורים בביתם הפרטי בקיסריה, עד להשלמת עבודות ביטחון ותחזוקה בדירתם ברחוב עזה בירושלים. כשהן יסתיימו, יעברו אליה ראש האופוזיציה ובני משפחתו, והם צפויים להתגורר בה.

מעון ראש הממשלה בבלפור, 18 ביוני 2021. נתי שוחט, פלאש 90
משפחת נתניהו צפויה לעזוב ב-10 ביולי. מעון ראש הממשלה בבלפור/פלאש 90, נתי שוחט

ביום חמישי, שיגר ח"כ מוסי רז (מרצ) מכתב אל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וליועמ"שית במשרד ראש הממשלה, בו הוא ביקש לקבל מידע הנוגע להמשך שהייתו של יו"ר האופוזיציה נתניהו בבית בבלפור. רז מסר כי "בית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, הוא המעון הרשמי לנושא משרת ראש ממשלת ישראל, לפי מיטב הבנתי, כיום ראש הממשלה בישראל הוא נפתלי בנט, שלו הזכות לשהות בבית מתוקף תפקידו. אין שום סיבה הנראית לעין שתמנע קביעת מועד ברור לפינוי משפחת נתניהו מהמעון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully