וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהנהגים באימון כושר: תושב חיפה נעצר בחשד שפרץ למכוניות

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 11:08

החשוד, בן 37, נעצר לאחר שהוגשו מספר תלונות דומות במשטרה, על מכוניות שנפרצו בשעה שבעליהן שהו באימון גופני באזור עמק יזרעאל ובחיפה, ונגנב מהן רכוש יקר. בכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים, וכן לבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים

תושב חיפה בן 37 נעצר בשבוע שעבר בחשד שפרץ לרכבים בצפון הארץ וגנב מהם כסף ורכוש. על פי החשד, הוא נהג לפרוץ למכוניות שעה שבעליהן שהו באימונים גופניים. אחד האתרים המרכזיים בהם החשוד ביצע את הפריצות היה יער שמשית שבעמק יזרעאל, וכן פעל בכמה מקומות הסמוכים לקיבוץ הסוללים ובפארק הכט בחיפה. בימים הקרובים תגיש נגדו המשטרה כתב אישום.

החשוד נתפס לאחר שבתקופה האחרונה התקבלו במשטרה מספר תלונות דומות, מהן עלה שמכוניות נפרצו בשעה שבעליהן עסקו בפעילות ספורטיבית. על פי אותן תלונות, בעלי הרכבים היו שבים למכוניותיהם לאחר האימון ומגלים שהרכבים נפרצו, ניזוקו וכי נגנב מהם כסף ורכוש יקר ערך.

חשד: המתין שהנהגים יצאו לפעילות ספורט וגנב מהרכבים כסף ורכוש/צילום: דוברות משטרת ישראל

באחד המקרים נפרצה מכוניתה של רופאה, שבעזרת כרטיס האשראי שלה משך החשוד מחשבונה 6,000 שקלים. בנוסף, הוא גנב ממכוניתה מכשיר סטטוסקופ וציוד אישי, שמאוחר יותר ניסה למכור.

בעלת מכונית נוספת אליה פרץ, התלוננה כי הוא גנב ממכוניתה כ-8,000 שקלים ו-2,000 דולרים במזומן. בסך הכול דווחו על שבעה מקרי פריצות שביצע החשוד בפרק זמן של חודש, שהניבו לו אלפי שקלים.

עוד בוואלה!

חשוד בגניבת רכב ברח מהמשטרה, חדר לבסיס נבטים - ונמלט רגלית

לכתבה המלאה
גבר חשוד כי המתין שהנהגים ייצאו לפעילות ספורט וגנב מהרכבים כסף ורכוש. דוברות משטרת ישראל
החשוד נתפס שהוגשו מספר תלונות דומות. מכונית אליה פרץ החשוד/דוברות משטרת ישראל

בעקבות המקרים משטרת נצרת פתחה בחקירה, שבמהלכה הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהותו של החשוד, תושב חיפה בן 37. המשטרה הציגה בפני בית משפט השלום נצרת הצהרה תובע ובכוונתה להגיש כתב אישום בימים הקרובים. במקביל, היא תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully