וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלושה בנים רצחו את אימם - והסתירו את גופתה באזור נהר הירדן

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 17:51

פריצת מחסום משטרתי בידי רכב עוררה חשד כי הנהג קשור לדיווח על היעדרות אישה בת 46. בתום מרדף אחרי החשוד הוא נעצר ונחקר, ובמקביל אותרה גופתה של האישה, אימו של החשוד, כשהיא מוסווית באזור הירדן ההררי. מעצרם של שלושת החשודים ברצח הוארך בתשעה ימים

בווידאו: שלושה אחים חשודים כי רצחו את אימם והסתירו את גופתה/צילום: דוברות משטרת ישראל

שלושה אחים בני 20, 23 ו-28 מכפר זרזיר נעצרו היום (ראשון) בחשד שרצחו את אימם, תושבת נוף הגליל בת 46, והסתירו את גופתה באזור הירדן ההררי. בתחילה דווחה האם כנעדרת, אך בהמשך התגבר החשד כי היא נרצחה, עד שאותרה גופתה כשהיא מוסווית.

הפרשה החלה בשעות הבוקר של יום שישי האחרון, עת פרץ רכב פרטי מחסום משטרתי באזור הירדן ועורר חשד כי יושביו היו מעורבים בארוע פלילי. עם קבלת הדיווח על האירוע, כוחות משטרה פתחו בסריקות לאיתור הרכב וכן לאיתור זהות הנוסעים בו.

עם התקדמות החקירה קשרה המשטרה בין אירוע פריצת המחסום לבין דיווח על היעדרות של אישה בת 46 שהעתיקה את מגוריה מבית זרזיר לנוף הגליל, ושמו של אחד מבניה של הנעדרת עלה כחשוד בהעדרותה ובפריצת המחסום.

שלושה בנים תושבי כפר זרזיר רצחו את אמם והסתירו את הגופה באזור הירדן ההררי. דוברות משטרת ישראל
חשד: רצחו את אימם והסתירו את גופתה בחיק הטבע. הירדן ההררי/דוברות משטרת ישראל

לאחר חקירה והצלבת מידע על איכון התגבר החשד כי האישה נרצחה. במקביל לסריקות שבוצעו אחריה, בנה החשוד בפריצת המחסום, "ירד למחתרת" ונעלם למשך שעות. בסופו של דבר נעצר החשוד לאחר מרדף רגלי, סמוך ליישוב נהלל.

המשטרה המשיכה בסריקות אחר הנעדרת, ולאחר 26 שעות של חיפושים נמצאה גופתה של האישה בשטח באזור הירדן ההררי. במסגרת החקירה נעצרו שלושת בניה וקרוב משפחה נוסף של האישה שנרצחה. מעצרם של שלושת הבנים הוארך בתשעה ימים.

מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא אמר כי "הפעילות המהירה של חוקרי היחידה המרכזית באיתור החשוד, והחשד שהעלו כי מדובר ברצח, הביאו להזנקת כלל כוחות המחוז הצפוני למבצע מהיר ונרחב לאיתור גופת הקורבן ומניעת העלמותה, מוכיחים שוב את המחויבות המלאה שלנו לפיענוח פשעים בחברה הערבית תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותנו, אווירים, קרקעיים ומיוחדים".

שלושה בנים תושבי כפר זרזיר רצחו את אמם והסתירו את הגופה באזור הירדן ההררי. דוברות משטרת ישראל
פריצת המחסום עוררה את חשד המשטרה כי מדובר ברצח/דוברות משטרת ישראל

ממרכז אמאן, המרכז הערבי למען חברה בטוחה, נמסר כי מתחילת השנה נהרגו 68 בני אדם מתוך החברה הערבית, בהם 58 גברים ו-10 נשים: "האזרח הערבי הרגיל הפך חסר אונים אל מול ההידרדרות המתמשכת בביטחון האישי שלו וביטחון המשפחה שלו. זכויות האדם והאזרח של האוכלוסייה הערבית ניזוקו קשות בשל כשלונם של הגופים הממשלתיים להתמודד עם המשבר הזה. בנוסף, הנהגת המיעוט הערבי המקומית אינה מסוגלת להתמודד ביעילות עם הבעיה עקב חוסר בעזרה אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully