וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעללות מחרידה": נער בן 15 וחבריו חשודים שפוצצו חזיזים בפיו של כלב בצפון

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 12:26

למשטרה הופנתה תלונה בצירוף תמונות מזוויעות של כלב מרוטש, עם חזיזים בוערים בפיו. מהחקירה עולה חשד כי נערים מכסרא סמיע הם שפגעו בו, ולאחר שהכחיש זאת, הודה בן ה-15 כי הוא וחבריו קשרו אותו עם חזיז לגופו. "מקרה מזעזע במיוחד"

נער בן 15 מהמועצה המקומית כסרא סמיע בגליל העליון נחקר בחשד להתעללות בכלב. התלונה במשטרה על הנער הוגשה לתחנת המשטרה מעלות בידי עמותת "תנו לחיות לחיות", בצירוף תמונות מזוויעות של כלב מרוטש עם חזיזים בוערים שפגעו בכלב.

הנער סיפר בחקירתו כי לא פגע בכלב וכי ראה את פגר הכלב אחרי שמכונית דרסה אותו למוות. בהמשך החקירה שינה הנער גירסה וסיפר שהוא וחבריו ראו את הכלב, רדפו אחריו והשליכו עליו חזיזים בוערים שפגעו בו. אחר כך תפסו את הכלב וקשרו חזיז לגופו ואז הציתו את החזיז. נוכח הפגיעות הרבות הכלב גסס למוות ואז הנערים דחפו חזיז לפיו של הכלב, הציתו אותו והחזיז התפוצץ והמית את הכלב.

"התעללות מחרידה", כך הגדיר חוקר המשטרה, אדי סמדג'ה, את המקרה הקשה אליו נחשף לפני כמה ימים. סמדג'ה, ראש מחלק נוער בתחנת מעלות של המשטרה, אמר כי החקירה העלתה כי עוד ארבעה נערים היו מעורבים במקרה. לדבריו "כל אחד מהנערים טוען כלפי אחר שהוא שעשה את המעשים ואף אחד מהם לא נטל אחריות". גם הורי הנערים אמרו לחוקרים כי אינם מאמינים שבניהם מעורבים במעשה הקשה.

מקרה ההתעללות בכלב בגליל העליון. אתר רשמי, מערכת וואלה!
תמונות קשות/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בביתו של הנער שנחקר ראשון נמצא גם אקדח אוויר (איירסופט) המוגדר כצעצוע אסור להחזקה.
במשטרה גם הגיעו לעסק שעל פי החשד מכר את החזיזים, תופעה שנפוצה בעיקר בחגים, דוגמת חג הקורבן שנחגג לאחרונה.

אתי אלטמן, מעמותת "תנו לחיות לחיות", אמרה כי "מדובר במקרה מזעזע במיוחד, אבל חשוב לציין שמקרה זה בא לצד עוד מקרי התעללות רבים מאוד". לדבריה "במשך חודשים אנחנו מקבלים דיווחים קשים על התעללות בבעלי חיים על ידי חלאות אדם ולצערי אנחנו מטפלים יום יום בעשרות מקרים. לצערי אנחנו עושים את העבודה שהמדינה, באמצעות יחידת הפיקוח של משרד החקלאות צריכה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully