וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבקה להשיב תכשיטים שהוחרמו לפני 8 שנים - ונדהמה כשהשוטרים טענו שכבר הוחזרו

עודכן לאחרונה: 7.8.2021 / 12:10

התכשיטים של ע', צעירה מירושלים, הוחרמו כשהייתה נערה במסגרת תיק חקירה שנסגר. היא ניסתה שוב ושוב לברר מה עלה בגורלם, עד שלפני כחודש, לטענתה, אמרו לה כי השוטרים השיבו אותם משום מה דווקא לחברתה - שמכחישה זאת לגמרי. המשטרה: "הרכוש הושב, היא יכולה לפנות לבימ"ש"

כשמונה שנים עברו מאז הסתבכה ע', צעירה בת 24 מירושלים, עם רשויות החוק. לטענתה, המשטרה עדיין מקשה עליה להתקדם הלאה בחייה. זאת, היא טוענת, מפני שתכשיטים שהוחרמו ממנה אז במסגרת תיק חקירה שנסגר, לא הושבו אליה מעולם.

"בגיל 14, בשנת 2013, עצרו חברה שלי בגין גניבה מחנות", סיפרה השבוע ע' בשיחה עם וואלה!, "בסרטונים ראו שאני הייתי איתה, אז באו אלי לבית והחרימו את כל התכשיטים שלי ושל אמא - וכך גם לכל המעורבות". בהמשך, היא מספרת, "זומנו לתחנה לחקירה שלאחריה שוחררנו, ונאמר לנו שיעדכנו אותנו בהמשך על תוצאות החקירה".

היו אלה תכשיטים רבי ערך עבור ע'. "יש לי שם צמיד של סבתא רבתא וטבעת שחבר קנה לי בילדות, לימים בן זוגי, ועוד כמה תכשיטים".

תחנת לב הבירה בירושלים. ., אתר רשמי
"הרכוש שנתפס ברשות המעורבת הושב לה". תחנת משטרת לב הבירה/אתר רשמי, .

מאז עברו למעלה משמונה שנים, התיק נסגר, אך לטענתה "החזירו לכל הבנות את התכשיטים שלהן, אבל לי לא החזירו את התכשיטים. כל שנה הייתי פוקדת את תחנת המשטרה ושואלת מה קורה עם זה, וכל פעם אומרים לי: 'נחזיר תשובה, נחזיר תשובה'".

"לפני חודש, ניגשתי שוב לתחנה, דיבר איתי קצין על המקרה, ואמר לי שהם כבר החזירו את התכשיטים שלי לאחת מהבנות, ועברו כבר שמונה שנים מאז המקרה". בהמשך הוסיף כי ייתכן והתכשיטים נעלמו, ואם כן היא מוזמנת לפנות לבית משפט ולתבוע את המשטרה. בעקבות זאת, התקשרה ע' לחברתה ושאלה האם ייתכן והתכשיטים הוחזרו דווקא אליה לאורך השנים על ידי המשטרה, אך זו הכחישה. "באתם לבית שלי, עם צו חיפוש על שמי, החתמתם אותי על דברים שלי שהחרמתם ובסוף אתם טוענים שזה הוחזר לאדם שהוא לא אני? אני רוצה את התכשיטים שלי", הטיחה ע' בקצין.

בלית ברירה, פנתה ע' לבית משפט בבקשה לסייע לה להתחקות אחר התכשיטים האבודים, שלטענתה נמצאים עדיין בחזקת המשטרה.

עוד בוואלה!

הצית את בניין העירייה בשל דוח על מכירת מסיכות לא חוקית - ונשלח לשנתיים מאסר

לכתבה המלאה

המשטרה: התכשיטים הושבו לה

מהמשטרה אמרו בתגובה כי "מדובר בחקירה אודות גניבת רכוש מחנות תכשיטים. במסגרת החקירה נערך חיפוש אחר הרכוש שנחשד כגנוב אצל אחת מהמעורבות בתיק. בהתאם לתשתית הראייתית ולחומרי החקירה שהושגו, הוחלט על סגירת התיק והרכוש שנתפס ברשות המעורבת הושב לה". עוד נמסר כי "במענה לטענה שצוינה בפנייתכם, הרי שהוסבר לגברת ע' כי הינה רשאית לפנות לבית משפט אשר בסמכותו לבחון ולדון בבקשה מעין זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully