וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר: משבר הקורונה הגיע למחוזות שלא חלמנו - יש הבדל עצום בין הניהול שלנו לשלהם

עודכן לאחרונה: 6.8.2021 / 14:29

חבר הכנסת מהליכוד התייחס לגל הרביעי בריאיון ל-103FM ותקף את התנהלות הממשלה: "רואים את השוני בין התפקוד שלהם לשלנו, הציבור מרגיש את זה". על ההפסד של המועמדות של נתניהו בבחירות פנימיות בסיעה: "זה לא היה ניסיון למרד, אנחנו מפלגה דמוקרטית"

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) התייחס היום (שישי) בריאיון לניסים משעל ב-103FM לתפקוד הממשלה במשבר הקורונה ואמר כי "אנחנו רואים את השוני בין התפקוד שלהם לתפקוד שלנו. אנחנו רואים את משבר הקורונה פורץ למחוזות שלא חלמנו. ובמקרה הזה רואים את העובדות בשטח, זה הרבה יותר חזק מדיבורים, יש הבדל עצום בין הניהול שלנו לניהול שלהם, והציבור מרגיש את זה - ברגע שיהיו בחירות הציבור יחזיר אותנו להנהגת המדינה".

עם זאת, הבהיר זוהר כי הוא לא סבור שהשלטון יתחלף בזמן הקרוב: "אני לא רואה כרגע את הממשלה הזו עומדת ליפול". "היא כנראה לא תיפול משום שיש שם הרבה מאוד אנשים אופורטוניסטים שהתפקידים והכיסאות זה מה שחשוב להם, וגם משום שחלק מהאנשים שם איבדו את הציבור שלהם", הוסיף יו"ר הקואליציה לשעבר. "למשל תקווה חדשה וימינה הם כנראה נטולי ציבור. אם יהיו בחירות הם לא ייבחרו יותר אפילו לכנסת, שלא לדבר לממשלה".

דיון הוועדה המסדרת, 4 במאי 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"אין מרד בנתניהו", זוהר בוועדה המסדרת בחודש מאי/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

כמו כן, התייחס זוהר למעמדו של נתניהו כיו"ר הליכוד לאחר איבוד השלטון, והביע אמון בו: "אנחנו כתנועה תומכים בנתניהו בגלל שהוא הוכיח את היכולות שלו כראש ממשלה, אנחנו רואים את התפקוד של ראש הממשלה הנוכחי".

"העובדה שהמועמדת של נתניהו הפסידה בקרב על הוועדה למינוי שופטים בבחירות פנימיות במפלגה לא אומרת שהיה ניסיון למרד נגדו", הוסיף זוהר. "אנחנו מפלגה דמוקרטית שבה הרוב קובע. אני לא פועל נגד נתניהו, אני תומך בו, אבל אני יכול להביע עמדה שהיא שונה משלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully