וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחץ שיעבור לליכוד: נתניהו הציג לשיקלי סקר על עתידו הפוליטי

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 21:00

בפגישה בין השניים שטח יו"ר האופוזיציה בפני חבר הכנסת מימינה את התוצאות של תרחישים שונים לקראת הבחירות הבאות. לפי הפרטים שהגיעו לידי וואלה!, נתניהו טען כי שיקלי לא יעבור את אחוז החסימה אם ירוץ לבדו, ואילו במקרה של הצטרפות לליכוד יוסיף מנדט אחד למפלגה

ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) נועד בימים האחרונים עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, ובמהלך הפגישה בין השניים הציג נתניהו לשיקלי תוצאות של סקר שבחן עבורו שלוש אפשרויות שונות שנוגעות להמשך עתידו הפוליטי לקראת הבחירות הבאות - כך נודע היום (שלישי) לוואלה!.

בפגישה נתניהו הציג בפני שיקלי אפשרות אחת לפיה לא יעבור את אחוז החסימה אם ירוץ עצמאית בבחירות הבאות, אפשרות שנייה לפיה אם יצטרף לליכוד יוסיף מנדט אחד למפלגה בתוצאות הבחירות ואפשרות שלישית לפיה אם ירוץ יחד עם הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו במפלגה אחת השניים יעברו את אחוז החסימה וישיגו ארבעה מנדטים.

עמיחי שיקלי במהלך נאומו בכנסת 3 באוגוסט 2012. דני שם טוב, דוברות הכנסת
יצטרף לליכוד? שיקלי/דוברות הכנסת, דני שם טוב

שיקלי בוחן בימים אלה את דרכו הפוליטית, אך בינתיים הוא מתקרב לליכוד ולבכירי המפלגה. היום הוא נשא את נאום הבכורה שלו במליאת הכנסת, ונתניהו הגיע לברך אותו על פי בקשתו. מוקדם יותר אתמול ח"כ יריב לוין מהליכוד ביקש מחברי הכנסת בישיבת הסיעה להיות נוכחים בזמן הנאום במליאה, למרות שלא היה מדובר בשעה של הצבעות שבהן נדרשת חובת נוכחות.

שיקלי, שהיה חלק ממפלגת ימינה ועזב את המפלגה לאחר שבנט הקים ממשלה עם רע"ם והשמאל, אמר בנאום הבכורה כי בא "למרוד ברוחות זמן המבקשות לטשטש את ההבדל שבין אמת לשקר ומביאות איתן תרבות פוליטית של שקר ומרמה". נתניהו עלה לנאום אחריו ואמר: "נשארת נאמן במדויק למה שהתחייבת לבוחר, בניגוד לחבריך שהפרו כל הבטחה".

עוד בוואלה!

הפסד לנתניהו: ח"כית שתמך במועמדותה הובסה בבחירות פנימיות בליכוד

לכתבה המלאה
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת, 2 באוגוסט 2021. דני שם טוב, דוברות הכנסת
מסע שכנועים. נתניהו/דוברות הכנסת, דני שם טוב

זאת לא הפגישה הראשונה בין שיקלי לנתניהו שבה השניים דנים בעתידו הפוליטי של הח"כ המורד. הפגישה הקודמת שנחשפה אף היא בוואלה! התקיימה לאחר ששיקלי הצביע נגד הקמת הממשלה, והאחרון הודה לאחריה כי נבחנה בעיקר האפשרות כי יצטרף לליכוד בבחירות הבאות. הליכוד, שיקלי ויעקב ברדוגו סרבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully