וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ישראל כץ: "אני לא הורדוס, הוא רצח את משפחתו"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 12:17

בריאיון לענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM אמר חבר הכנסת כי הוא לא חוזר בו מההתקפות על רה"מ לשעבר נתניהו, כשאמר בין היתר: "ביבי הוא ביבי רק כי הוא לוקח קרדיטים של אחרים". על האפשרות להעלאת המסים הוסיף כץ כי "האופוזיציה צריכה כסף עבור מנסור עבאס"

ח"כ ישראל כץ (הליכוד) התראיין הבוקר (שני) לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM לאחר שקולו כמעט ולא נשמע מאז עזב את תפקידו כשר האוצר בממשלה הקודמת. "אני המתנתי לראות מה משרד האוצר יגיש לממשלה ולכנסת, חיכיתי לראות אם מגישים את התוכניות שהתחלנו לעבוד עליהן", אמר.

לפני כשבועיים תקף כץ את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ואמר כי אם נתניהו לא היה לוקח קרדיט על הצלחות שלו - הוא לא היה "ביבי". "אני לא חוזר בי מהדברים, אמרתי אותם, והכוונה הייתה לתאר איך בשנה שהייתי שר אוצר עמדתי בחזית ווידאתי את קבלת ההחלטות והביצוע של הסיוע לעצמאים, למובטלים, לבעלי העסקים, לנכים ולכולם", אמר כץ.

ישראל כץ מגיע לכינוס סיעת הליכוד במצודת זאב, תל אביב 17.06.21. ראובן קסטרו
אני לא הורדוס. כץ/ראובן קסטרו

"אני תוהה אם אני שומע ישראל כץ אחר, מתון, פחות ביקורתי מלפני שבועיים", נשאל כץ, וענה: "חיכיתי לראות אם מגישים את התוכניות שהכנו. שברו כאן טאבו שאני קבעתי שלא נחצה וזה העלאת מסים וגזירות על הציבור. עיוותו את הדברים והכניסו סעיפים של העלאות מסים".

"העלאת המסים זה מה שהאוצר הציג כמדיניות שלו בניגוד למה שהכנו", הדגיש כץ. "אני לא הורדוס, הורדוס רצח את משפחתו. אני כיניתי את עצמי ככה כשדיברתי על נושא הנמלים, בספטמבר נפתח הנמל הראשון בחיפה שחברה סינית גדולה בעולם תפעיל אותו. זו עשייה בתחום הימי".

כץ המשיך ותקף את הקואליציה: "הם החליטו על העלאת מסים כי הם צריכים כסף למנסור עבאס, זה המס שהם החליטו לקחת מהציבור כדי לממן קרוב ל-60 מיליארד שקלים שהם הבטיחו לתנועה האסלאמית, לכן הודיעו על ביטול הרכבת לאילת".

עוד בוואלה!

ראשי מפלגות הקואליציה יתכנסו לדיון ראשון על תקציב המדינה

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ ישראל כץ בישיבת ממשלה, 27 באוקטובר 2019. רויטרס
רוצה להחליף אותו בעתיד כיו"ר הליכוד. נתניהו וכץ/רויטרס

"אולי צריך צעדים כלכליים חריפים בגלל הגירעון העמוק שהשארתם", נשאל, וענה כי "מצבה של ישראל מעולה, השארנו מדינה במצב מצוין אחרי השנה הזאת, ההכנסות גדלות והגירעון יורד, ולא צריך להעלות מיסים והם עושים זאת כדי להעביר כסף לתנועה האסלאמית ועושים זאת בצורה בוטה".

כץ אמר כי בליכוד פועלים לכך שיו"ר האופוזיציה נתניהו ישוב כבר בכנסת הזאת לתפקיד ראש הממשלה. "הוא המועמד של הליכוד בכל אי אמון קונסטרוקטיבי. אנחנו פועלים לכך שהממשלה תאבד את הרוב והליכוד יצליח להרכיב ממשלה, אני חושב שראש הליכוד צריך להרכיב אותה ולא כל מיני מפלגות קטנות".

שר האוצר לשעבר כץ המשיך ואמר כי הוא מאמין שהוא יהיה ראש ממשלה בעתיד. "בעזרת השם אני אהיה ראש ממשלה, ברגע שתפקיד יו"ר הליכוד יתפנה, אני מאמין שאבחר לתפקיד. זה תלוי במגוון ההחלטות של בנימין נתניהו כרגע הוא יו"ר האופוזיציה, רוצה להמשיך, הוא פעיל", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully