וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אמסלם על הקואליציה: "הם אנשים קטנים, רובם גם לא חכמים - אני בז להם"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 11:02

בריאיון ב-103FM תקף אמסלם את הקואליציה ברקע החוק הנורבגי שהכניס עד כה 21 חברי כנסת חדשים: "כל יום בא בן אדם חדש". עוד הוסיף על כוונת שר המשפטים סער להגיש הצעת חוק שתמנע מנאשם בפלילים לכהן כרה"מ: "חוק אנטי דמוקרטי"

ח"כ דוד אמסלם (הליכוד) תקף הבוקר (שני) את הקואליציה ברקע מינויי השרים והחוק הנורבגי בריאיון לינון מגל ויריב אופנהיימר ברדיו 103FM. "הממשלה לא עשתה דבר וחצי דבר חוץ מג'ובים ודורסנות", אמר.

קריאותיו של אמסלם מגיעות לאחר שבמסגרת החוק הנורבגי יגיע מספר השרים בממשלה שהשתמשו בחוק ואינם חברי כנסת ל-21 - שבמקומם נכנסו לכנסת 21 חברי כנסת חדשים. עלות לשכת שר מוערכת בכ-6.5 מיליון שקלים בשנה, ועלות לשכת סגן שר בכ-2.5 מיליון שקלים. בנוסף, עלות הלשכה של כל אחד מ-21 הח"כים החדשים שנכנסו במקום השרים המתפטרים היא כ-1.7 מיליון שקלים בשנה. כלומר עלות החוק הנורבגי מוערכת בכלפחות כ35 מיליון שקלים בשנה וכ150-160 מיליון לכל הקדנציה.

"כל יום בא בן אדם חדש. אני לא יודע אם הוא אורח או ח"כ", המשיך אמסלם. "לנו היו 17 שרים למחנה הלאומי". עוד הוסיף בנוגע למשרד הדיגיטל אותו אייש בממשלה הקודמת כי "במדינת ישראל זה יהיה המשרד הכי חשוב במדינה. היום כל המלחמות הם סייבר, אלה המשרדים שקמים בעולם".

הכנסת דנה באישור הגבלות הסגר: "עוסקים כל היום בהפגנות במקום בחולים" 24.09.20. ערוץ הכנסת
"השמאל הם האנשים הכי אלימים". אמסלם/ערוץ הכנסת

כשנשאל אמסלם על כוונת שר המשפטים גדעון סער להגיש הצעת חוק שתמנע מנאשם בפלילים לכהן כראש ממשלה אמר כי "אני רואה את זה כחוצפה ועזות מצח, זה חוק אנטי דמוקרטי. הוא בא לטלוויזיה באצטלה של אדם הגיוני. הוא טען שראש הממשלה לא יכול להיבחר, אז למה הוא חזר בזמנו לליכוד? זה מראה לך שמדובר באדם צבוע שיודע שכל עוד נתניהו יהיה באזור, תהיה סכנה גדולה מאוד שהוא בכלל לא ייכנס לכנסת".

עוד בוואלה!

דוד אמסלם לא פוסל ראשות ממשלה: "בצניעות, אני עולה כמעט על כולם"

לכתבה המלאה

אמסלם המשיך לתקוף את הקואליציה. "הם הורסים את כל מדינת ישראל, והם חושבים שהם משחקים פה בגן ילדים. אני אתן לך דוגמה, נניח שהם יעשו את החוק, אנחנו ניבחר לכנסת ונשנה את החוק לאחר מכן. הם רומסים כל נורמה, לא משנה להם מה. הם אנשים קטנים, רובם גם לא חכמים, אני בז להם".

"אנחנו לא עושים בדיחה ממדינת ישראל. אנחנו מבינים שיש בסוף דמוקרטיה. השמאל הם האנשים הכי אלימים, כוחניים ומושחתים במדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • דוד אמסלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully