וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם לא פוסל ראשות ממשלה: "בצניעות, אני עולה כמעט על כולם"

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:45

חבר הכנסת מהליכוד, שנחשב לאחד המבקרים החריפים של הקואליציה, אמר לענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM כי הוא יודע מה הוא שווה: "אני לא חושב שאני לא יכול להיות ראש ממשלה, אני לא נופל מאף אחד אחר". על הקואליציה: "הם אכזריים, שחצנים ומתנשאים"

בווידאו: עימות בין ח"כ דוד אמסלם לח"כ בועז טופורובסקי בוועדה המסדרת בכנסת/צילום: ערוץ הכנסת

חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד) לא פוסל את האפשרות שיום אחד הוא יכהן כראש ממשלת ישראל. בריאיון הבוקר (רביעי) לענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM אמר אמסלם: "אני בנשמה שלי פקיד, במשך 25 שנה הייתי שותף לבניית כל התשתיות בירושלים אני איש עשייה. אני יודע לקבל החלטות. לגבי היכולת אני לא צריך לקבל פידבק או ציונים, אני יודע מה אני שווה. אני לא חושב שאני לא יכול להיות ראש ממשלה, אני לא נופל מאף אחד אחר. בצניעות, אני עולה כמעט על כולם.

"אבל להיות שליח ציבור ברמה הזו בישראל זו כפיות טובה ולכן אני לא מוכן לשלם את המחיר", הוסיף. הוא התייחס להתנהלות הקואליציה בכנסת, שהוא נחשב לאחד הקולות הבולטים שתוקפים אותה: "אני הייתי יו"ר הקואליציה והשר המגשר בין הממשלה לכנסת - ונהגתי בהם ברוחב לב. הם אכזריים, שחצנים ומתנשאים, אז מה נשאר לי לעשות? אמרתי להם שייקחו את זה כתקדים, פעם הבאה, אנחנו נתנהג פי 10. שיעתרו לבג"ץ".

האזינו לריאיון

בתשובה לדבריהם של יוכפז ודוידוב, שלפיהם התנהלותו עשויה להתפרש כאלימה או כוחנית, השיב אמסלם: "אם אני אומר על חבר כנסת שהוא שקרן, זו עובדה. מה אני אגיד? שהוא לא אמר בדיוק את האמת? זה שקרן. בעולם שלי, אין לי חברים נוכלים, אני לא מדבר עם כאלו. בכנסת יש שוד, בכנסת היחס הוא 61-59, יש תשעה סגני יו"ר, הם לקחו לעצמם שישה ורוצים לתת לנו שניים ולאחמד טיבי אחד. יש גבול. כשאתה נלחץ לקיר ויושבים מולך אנשים אלימים, שהם לא ישרים, שלא מחלקים את התפקידים לפי גודל הסיעה ותקנון הכנסת, אז כשבא מישהו ודורס אותך אתה אומר לו 'בפעם הבאה אתה לא תקבל כלום'".

אמסלם המשיך ותקף את הקואליציה: "זה שאתם מתנשאים ויהירים וצפונבונים, אנחנו לא נוותר לכם גם אם תלכו לעיתונות ולבג"ץ. אני לא סופר אף אחד, לא מעניין אותי מה אומרים או כותבים, אני לא אוותר להם".

אמסלם עלה לשידור ביחד עם עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון שכתב עליו טור אתמול בעיתונו. בריאיון אמר לוינסון שהוא לא מבין "איך הוא יכול לסבול את הזוג נתניהו, אבל בלי קשר הוא אדם מקסים ומדהים". לוינסון ביקר את אלו שתוקפים את אמסלם מתוך גזענות והוסיף: "למה לי לא צעקו שאני בסטיונר?". עוד הודה לוינסון כי הוא אינו מסכים עם 90 אחוז ממה שהוא אומר או עושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully