וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הדיון בבימה"ש - אולגה זדורוב קוראת לשחרר את בעלה: "הכל בגלל הפרקליטות"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 6:31

בבית המשפט המחוזי בנצרת יערך מחר דיון בבקשתו של רומן זדורוב, שהורשע ברצח תאיר ראדה שאירע ב-2006, להשתחרר ממאסרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו במסגרת המשפט החוזר. לפני הדיון, רעייתו קוראת לאפשר לו לשוב לביתו: "כל יום שהוא בכלא זו מלחמת הישרדות"

רעייתו של רומן זדורוב, אולגה זדורוב, יצאה הערב (ראשון) בקריאה לשחרר את בעלה, לקראת הדיון מחר בבית המשפט בבקשתו להשתחרר ממאסר עד תום ההליכים המשפטיים במסגרת המשפט החוזר. "אף אחד לא באמת חושב שהוא מסוכן חוץ משי ניצן וכל המריעים שלו בפרקליטות ובתקשורת", כתבה בפוסט בפייסבוק.

"מחר יתקיים הדיון הכי חשוב לי אישית", ציינה בפתח הפוסט. "דיון שבו נבקש לשחרר את רומן עד תום ההליכים. החופש שלו. ושיחזור הביתה לפני המשפט החוזר חשוב לי יותר מהכל. רומן כבר לא מורשע ברצח. המשפט הקודם והערכאות הכל בוטל. רומן עכשיו חף מפשע עד שלא הוכחה אשמתו".

בהמשך הפוסט אולגה זדורוב שיתפה אודות תחושותיה לקראת המשפט החוזר. "כשאני חושבת עכשיו על ניהול המשפט זה ממלא אותי חרדות ומחשבות. המשפט הזה הוא עבודה, בעיקר לעורך הדין ירום הלוי ולצוות שלו אבל גם בשבילי זו עבודה. חוץ מכסף למומחים יש לנו הכל. יש לנו את הראיות המזכות, יש לנו את החקירה של מה שצריך. והתמזל מזלנו יש לי גם את עורך הדין הכי מסור והכי טוב לרומן. אבל אני לא יודעת איך אני אעמוד בזה פיזית ונפשית אם רומן לא ישוחרר".

היא סיכמה ואמרה כי האחראים למצב הנוכחי הם פרקליטה המדינה לשעבר שי ניצן "ומרעיו בפרקליטות ובתקשורת. את המינימום שבמינימום של זכויות שיתנו לרומן שישב כבר כמעט 15 שנה לשווא ושופט העליון קבע שיש לנו ראיות שיכולות לשנות הכל לזיכוי. אף אחד לא באמת חושב שהוא מסוכן חוץ משי ניצן וכל המריעים שלו".

עוד בוואלה!

א"ק: "אני לא מפחדת לעמוד על הדוכן במשפט של זדורוב, אין לי מה להסתיר"

לכתבה המלאה
תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
תאיר ראדה/ג'יני

לפני שנה הגיש זדורוב ערעור נוסף לבית המשפט העליון ולפני חודשיים וחצי קבע שופט בית המשפט העליון חנן מלצר כי יש לערוך לזדורוב משפט חוזר. פרקליט המדינה עמית איסמן קיבל את החלטתו של מלצר, ובאמצע ספטמבר יערך בבית המשפט המחוזי בנצרת דיון מכין לקראת המשפט שיערך בפני השופטים אשר קולה, דני צרפתי ותמר נסים שי. במחצית הראשונה של חודש אוקטובר המשפט יתחיל וייערך ברציפות, כשני דיונים מדי שבוע, ואמור להסתיים בתום שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully