וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של מיכל סלה מבקש הקלה על רצח אשתו: "התביעה לא הוכיחה מה קרה"

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 8:36

בדיון לקראת הכרעת הדין, ביקשו סנגוריו של אלירן מלול הפחתה בעונש בטענה ש"המדינה לא הצליחה להוכיח שמדובר ברצח בנסיבות מחמירות". לדבריהם, היה שתוי בליל הרצח וכן הראיות נאספו בצורה רשלנית. בסיום התלוננו על משפחתה: "מעולם לא קרה שהמשפחה ניהלה את המשפט בתקשורת"

בבית משפט המחוזי בירושלים התקיים אמש (שני) דיון סיכומי ההגנה לקראת הכרעת הדין במשפטו של אלירן מלול, המואשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה. סנגוריו של מלול, עו"ד מיכאל עירוני ועידן גמליאלי, טענו כי לא ניתן להרשיע את מלול ברצח בנסיבות מחמירות מאחר והתביעה לא הוכיחה מה קרה בליל הרצח, וכי יש להרשיע אותו בעבירות המתה באחריות מופחתת.

"מעולם לא קרה שהמשפחה ניהלה את המשפט בתקשורת", תקף עו"ד עירוני את האווירה הציבורית ששררה סביב ניהול המשפט. לדבריו "המשפט הפלילי צריך להיות נקי. בית המשפט דן במעשיו או לא מעשיו של אדם. צר לי שהמשפט הזה נוהל כפי שנוהל. זה קרה בגלל מחסור ראייתי אמיתי. המדינה לא הצליחה להוכיח לפי הדרישה הראייתית שמדובר ברצח של נסיבות מחמירות".

עו"ד עירוני ערער על עדויות העדים שהתביעה הביאה, שלדבריו אף אחד מהם לא הסביר מה באמת קרה בליל הרצח.

בווידאו: אלירן מלול בשלב טיעוני ההגנה במשפט הרצח/צילום: רוני כנפו

עירוני הדגיש כי למלול קיימת הגנה מפני שהוא היה נתון תחת השפעת אלכוהול. "אנחנו לא יודעים מה קרה שם, בגלל עבודה רשלנית של מז"פ לא נאספו ממצאים מכל הבקבוקים. אנחנו יודעים שהנאשם שתה לשוכרה מהאירוע".

"אני מבקש להפנות אתכם לפסקי דין כשהשפעת אלכוהול מגיעה לרף העליון ואז מתחילה לרדת. אין אנו יכולים ללמוד על מצבו של הנאשם. אנחנו במשפט פלילי עם נורמות ברורות. המדינה לא יכולה לומר 'נראה לנו ש-'. הנאשם צריך לעורר ספק. המדינה צריכה להוכיח".

עירוני המשיך לקו הגנה נוסף של מלול, וטען לקנטור ממשפחתה של סלה. "המשפחה ניסתה להציג שהיא סופר ליברלית ומתחשבת. אבל אני מפנה למה שהם אמרו עליו בחקירה. אם בני המשפחה הגדירו אותו בטענות קשות בחקירה, כמו אנאלפבית, ידיים שמאליות, יתום, מרוקאי, איך הם קראו לו בבית? אני מבין, אם למשפחה לא היה מה להסתיר ביחס שהנאשם קיבל בחיים, היא לא הייתה מתפתלת על הדוכן והתובע היה אומר שהנאשם שקרן".

עוד בוואלה

אלירן מלול העיד: "מיכל דקרה אותי. התעוררתי וראיתי אותה מתה"

לכתבה המלאה
מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
מיכל סלה/באדיבות המשפחה

בפברואר העיד מלול לראשונה בבית המשפט שסלה היא זו שנהגה להשתמש באלימות והשפלות כלפיו, ואף טען כי סטרה לו כשסירב לנקות את אחד החדרים בבית בראש השנה.

על פי כתב האישום, כשסלה חזרה מסדנה להעצמה נשית לביתם בבית זית, מלול תקף אותה בראשה, חנק אותה וכן דקר אותה 11 פעמים - זאת בזמן שבתם התינוקת נמצאת בבית. בערב למחרת הוא הלך לדירה של אחת משכנותיו עם התינוקת, וטען כי השניים ניסו להתאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully