וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של מיכל סלה הנאשם ברצח: "היא דקרה אותי כמה פעמים"

בתגובה שמסרו סנגוריו של אלירן מלול לבית המשפט, ציינו כי הוא ממשיך להכחיש שרצח את אשתו לפני כשמונה חודשים. לדבריו, בליל האירוע שתה אלכוהול ואינו זוכר את הפרטים, ואף שלל כי היה ביניהם מתח על רקע קנאתו ודרישתו שתתנתק ממכריה. משפחת סלה: "רוצח אכזרי חסר בושה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה לפני כשמונה חודשים, טען כי היא דקרה אותו כמה פעמים בליל הרצח. בדברים שמסרו סנגוריו בשמו היום (שני) לבית המשפט, הוא הוסיף להכחיש כי רצח אותה וטען שבליל האירוע שתה אלכוהול כך שהוא אינו זוכר את פרטי המקרה, למעט אותן דקירות.

זו הפעם הראשונה שמלול מוסר את גרסתו למעשים. במסגרת הדברים הוא אף שלל כי בין השניים הייתה מתיחות על רקע קנאתו ודרישתו שתתנתק מחבריה ומכריה.

"היום הגשנו את גרסתו של אלירן לאירוע הקשה", מסרו עורכי הדין מיכאל עירוני ועידן גמליאלי שמייצגים את אלירן מלול מטעם הסנגוריה. "מפאת צנעת הפרט וכיבוד ההליך המשפטי, אנו נציג את כל טענותיו של אלירן בבית המשפט".

אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלע במהלך דיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בירושלים 19 בפברואר 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
מסר לראשונה את גרסתו. אלירן מלול בבית המשפט בפברואר/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

מלול, שנאשם ברצח בנסיבות מחמירות, סירב לשתף פעולה לאורך החקירה. על פי כתב האישום, כשסלה חזרה מסדנה להעצמה נשית לביתם בבית זית, מלול תקף אותה בראשה, חנק אותה וכן דקר אותה 11 פעמים, וזאת בזמן שבתם התינוקת נמצאת בבית. רק בערב למחרת הוא הלך לדירה של אחת משכנותיו עם התינוקת, וטען כי השניים ניסו להתאבד.

משפחת סלה מסרה בתגובה לטענתם כי "אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו. הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל".

המשפחה הוסיפה כי "מאז, 8.5 חודשים נוספים שתק ושתק עד היום. היום חשף את הגרסה העלובה שהצליח להמציא. לרעתו בתקופה הזו, לתחנת המשטרה הגיעו עדים שונים ובזה אחר זה העידו על אופיו האלים. אנו סומכים ידנו על בית המשפט שידונו את הרוצח השפל וחסר הבושה הרחק מהחברה, כך שלעולם לא יראה אור יום".

מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
חנק ודקר למוות. מיכל סלה/באדיבות המשפחה

לפני כשבועיים, בזמן שהפרקליטות צירפה תיקון לכתב האישום, סנגוריו של מלול מחו על כך שעדים בתיק, בהם בני משפחתה של סלה וגורמי חקירה, התראיינו בתכנית "עובדה" בעוד ההליכים נגד מלול עדיין מתנהלים. "ראש צוות חקירה מתראיין וזה דבר שלא ייעשה", אמרו ואף רמזו להתנהלות הפרקליטות בתיקי נתניהו. "יש להבהיר למאשימה שתדבר עם העדים שלה ותבהיר כמו שהבהירה בתיק אחר לא לעשות את זה. מדובר באותם עדי תביעה שהם עדים מרכזיים בתיק, והם מתראיינים בסרט על דברים או פעולות חקירה שהיו. יש גבול מסויים".

(עדכון ראשון: 12:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully