וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן מלול כפר באישומים: "תקף וחבט בפניה של מיכל סלה לפני הרצח"

הפרטים עלו בתיקון שנוסף לכתב האישום והוגש לבית המשפט. סנגוריו של מלול מתחו ביקורת על כך שעדים וראש צוות החקירה התראיינו בתכנית "עובדה" בעוד שההליך בעניינו של מלול עדיין מתנהל. משפחתה של מיכל: סומכים על מערכת המשפט שהרוצח לא יראה אור יום לעולם

צילום: רוני כנפו, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה לפני כשבעה חודשים בבית זית, חנק אותה ואף חבט בה בפניה לפני שדקר אותה למוות - כך עלה מתיקון שהוכנס לכתב האישום והוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים. בדיון, שעסק בתגובתו של מלול לכתב האישום והתקיים בשיחת וידאו, אמרו סנגוריו כי הוא כופר באישומים שיוחסו לו וישיב על הדברים בתוך 14 ימים.

בהמשך הדיון, סנגוריו של מלול מחו על כך שעדים בתיק, בהם בני משפחתה של סלה וגורמי חקירה התראיינו בתכנית "עובדה" בעוד ההליכים נגד מלול עדיין מתנהלים. "ראש צוות חקירה מתראיין וזה דבר שלא ייעשה", אמרו ואף רמזו להתנהלות הפרקליטות בתיקי נתניהו. "יש להבהיר למאשימה שתדבר עם העדים שלה ותבהיר כמו שהבהירה בתיק אחר לא לעשות את זה. מדובר באותם עדי תביעה שהם עדים מרכזיים בתיק, והם מתראיינים בסרט על דברים או פעולות חקירה שהיו. יש גבול מסויים".

נציג הפרקליטות השיב לטענות ואמר כי לא מדובר בנושאים שאסורים בפרסום או שנויים במחלוקת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חבט וחנק לפני הרצח". מלול ואשתו מיכל סלה יחד עם בתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנו נמצאים בשלבים הראשונים של ההליך המשפטי", אמרו עורכי הדין מיכאל עירוני ועידן גמליאליף המייצגים מטעם הסניגוריה הציבורית את מלול, זמן קצר לאחר שהסתיים. "לירן כפר באישומים ובהמשך נגיב עליהם. מצער מאוד ששוב אנו נתקלים במקרה שעדי תביעה מתראיינים לכלי התקשורת עוד לפני שהעידו בבית המשפט ובכך פוגעים בתקינות ההליך ובזכותו של הנאשם להליך הוגן. בית המשפט קיבל את טענתנו והורה לתביעה לבחון את המקרה".

עוד בוואלה!

גרר ודקר 11 פעמים: אלירן מלול נאשם ברצח אשתו מיכל סלה

לכתבה המלאה

"עקשנות מקפיאת דם"

זמן קצר לאחר שתם הדיון, בני משפחתה של מיכל סלה הגיבו בתדהמה בעקבות הפרטים הנוספים שנחשפו עם תיקון כתב האישום. "כאב המשפחה מהרצח של מיכל לא חדל מרגע שהלב שלה נדם, אלו רגעים מאוד קשים למשפחה", אמרו. "הניסיון לצמצם את מיכל, הגילויים החדשים על מה שהיא עברה באותו לילה נורא. התחושה היא שהאלימות ממשיכה גם בהליך המשפטי. בלתי נתפסת העובדה שבמשך שמונה חודשים הרוצח מסרב בקור רוח מצמרר ובעקשנות מקפיאת דם לתת גרסה למה שקרה בלילה ההוא".

אחותה של מיכל, לילי בן עמי הוסיפה: "מיכל לא יכולה להשמיע קול. מיכל לא יכולה להציג את הגרסה שלה למה שאירע באותו לילה נורא. אנחנו נמשיך להשמיע את קולה ואת קולן של נשים אחרות החיות בצל האלימות. אנחנו סומכים את ידנו על מערכת המשפט, שתעשה צדק עם מיכל ועם המשפחה ושהרוצח האכזרי לא יראה אור יום לעולם".

אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלע במהלך דיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בירושלים 19 בפברואר 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
כפר באישומים. מלול בדיון הקודם בבית המשפט/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

בחודש ינואר, כחודשיים לאחר שהוגש כתב האישום המקורי, מלול נחקר פעם נוספת, זאת בעקבות ממצאים חדשים שהובאו לידיעת הפרקליטות. סנגורו טען אז כי מדובר "בחקירה שיש בה כדי לפתוח את החקירה בתיק זה ממש מהתחלה" וביקש לדחות את מתן המענה לכתב האישום - הדיון שהתקיים היום.

בכתב האישום המקורי, מלול הואשם ברצח בנסיבות מחמירות של סלה. לפי כתב האישום, סמוך לשעה 01:20 תקף אותה מלול בעת שהיתה בחדר של בתם התינוקת ופצע אותה בראשה. מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את סלה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו של הנאשם, סלה איבדה דם רב ומתה. עם זאת, גופתה של סלה אותרה רק בערב למחרת כשמלול הלך פצוע לדירה של אחד משכניו עם בתם וטען כי השניים ניסו להתאבד. מלול התמוטט ופונה לבית החולים כשהוא פצוע באורח קשה מדקירות.


(עדכון ראשון: 09:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully