וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרר ודקר 11 פעמים: אלירן מלול נאשם ברצח אשתו מיכל סלה

כחודש לאחר דקירתה למוות של סלה בדירתם במוצא, כתב האישום הוגש בביהמ"ש בירושלים. על פי כתב האישום, מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את סלה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה. "גרם למותה באכזריות מיוחדת"

עריכה: אסף דרורי

הפרקליטות הגישה הבוקר (שלישי) כתב אישום בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אלירן מלול, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו, מיכל סלה, בביתם במוצא לפני כחודש. על פי כתב האישום, מלול גרר את סלה מחדר בתם המשותפת בת השמונה חודשים, ודקר אותה למוות 11 פעמים באמצעות סכין.

מכתב האישום עולה כי לאחר השתתפותה של סלה בסדנה להעצמה נשית, היא שבה לביתה שם השגיח מלול על ילדתם המשותפת. באותו הלילה, סמוך לשעה 01:20, הוא תקף אותה בעת שהייתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את סלה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו של הנאשם סלה איבדה דם רב ומתה כתוצאה מהלם תת נפחי.

מלול בן ה-34, שאושפז מאז האירוע ולא נכח בדיונים על הארכת מעצרו, תוכנן להופיע היום לראשונה בבית המשפט. לאחר שדקר למוות את בת זוגו, הוא פצע את עצמו באורח קשה והלך עם בתם בת השמונה חודשים לאחת השכנות, שהזעיקה עזרה.

אלירן מלול, החשוד ברצח מיכל סלה בדירתם במוצא. עיבוד תמונה
לא הופיע בבית המשפט בדיונים הקודמים. אלירן מלול/עיבוד תמונה

בפרקליטות מחוז ירושלים-פלילי תואר כי מלול גרם למותה של סלה "באכזריות מיוחדת הבאה לידי ביטוי בתקיפתה בנוכחות בתה התינוקת". כמו כן, מכתב האישום עולה כי הקריאה הראשונית לכוחות מגן דוד אדום ביום המקרה האלים התבצעה בשעה 19:00, כשבפועל הרצח בוצע שעות קודם לכן בשעות הלילה.

במסמך הפלילי קיימת התייחסות לזוגיות הבעייתית שנוצרה בין בני הזוג, וכן לקנאה שהפגין מלול כלפי סלה. "במהלך חייהם המשותפים נוצר מתח בין בני הזוג, בין היתר על רקע קנאתו של הנאשם למנוחה, ודרישתו כי תנתק קשרים עם בני זוג, חברות ומכרים מעברה", צויין, "מעת לעת הביעה המנוחה את לבטיה ביחס להמשך חייה המשותפים עם הנאשם בפני מי מבני משפחתה וחברות, ואף כתבה על כך במספר הזדמנויות".

עו"ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים אמר לאחר הדיון: "בשל נסיבות הרצח הקשות והאכזריות, כפי שתוארו בכתב האישום, מיוחס לנאשם ביצוע רצח בנסיבות מחמירות בהתאם לרפורמה בעבירות ההמתה. כתב האישום מבטא את חומרת העבירה שביצע הנאשם, אשר גדע את חייה של אישה צעירה ומבטיחה בביתה, במקום בו הייתה צריכה להיות מוגנת ובטוחה. במעשיו הותיר הנאשם משפחה פצועה וחבולה אשר מתמודדת מדי יום עם השלכות המעשה הנורא שביצע. הפרקליטות נאבקת ותמשיך להיאבק בתופעה הקשה של אלימות ורצח נשים על ידי בני משפחה".

עוד בוואלה!

יומנה של מיכל סלה חשף: יחסיה עם בעלה החשוד התערערו לפני הרצח

לכתבה המלאה
מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המצולמים
נדקרה למוות בפתח ביתה. מיכל סלה/באדיבות המצולמים

בשבוע שעבר, הוגשה הצהרת תובע בעניינו של מלול, וכמו כן מעצרו הוארך עד היום. באותה עת פורסם שמחקירת המשטרה עולה כי יחסיה של סלה עם בעלה התערערו לפני שנרצחה. ביומנה של סלה, שנמצא בידי המשטרה, היא מתארת תחושה של חוסר נוחות להיות בקרבתו. עם זאת, אין מידע על כך שפגע בה פיזית קודם לכן.

בבקשת המעצר צוין בנוסף לרצח סלה כי מלול חשוד גם בכליאת שווא, מעשי סדום ומעשים מגונים וזאת ככל הנראה כלפי בנות זוג לשעבר. עם זאת, הצהרת התובע לא כללה את העבירות האלה. על פי הצהרת התובע, מלול "רצח באכזריות מיוחדת את בת זוגתו לאחר התעללות פיזית ונפשית בה טרם". כמו כן, הוא חשוד בשיבוש מהלכי חקירה ומשפט.

במהלך חקירתו, התלונן מלול על פצעיו ופונה למתקן רפואי של שב"ס. לטענת המשטרה, הוא לא שיתף פעולה עם חוקריו. עו"ד עידן גמליאל אמר על החשדות החדשים כי "לראשונה נתקלתי בחשדות בתיאור העובדות בהצהרת התובע. לפני החקירה של אלירן המשטרה לא עדכנה אותנו שיש חשדות נוספים כפי שהם מחויבים, ובכל מקרה הצהרת התובע לא כללה את העבירות האלו".


(עדכון ראשון: 11:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully