וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כשבועיים: בני משפחת סלה שבו לזירה בה נרצחה מיכל

לראשונה מאז שנדקרה למוות על פי החשד בידי בעלה, קרוביה של האם הצעירה הורשו להיכנס לדירה במוצא. עם זאת, על בני המשפחה נאסר לאסוף את חפציה. אחותה מחתה: "נדהמתי לגלות שאני לא יכולה לקחת את הדברים". משטרת ישראל: "ישנם חפצים אישיים השייכים הן למנוחה והן לחשוד"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

בני משפחתה של מיכל סלה הורשו היום (שלישי) להיכנס לדירתה במוצא, לראשונה מאז הרצח שאירע לפני כשבועיים. עם זאת, לא אושר לקרוביה לאסוף את חפציה, אלא רק את של בתה בת השמונה חודשים. "הרוצח שלה בחיים ומסתבר שיש לו זכויות", אמרה אחותה לילי בן עמי. "נדהמתי לגלות היום שאני לא יכולה לקחת את הדברים של אחותי מהדירה 'כי צריך קודם לעדכן את הרוצח' ולכן הוצאנו היום רק את החפצים של התינוקת".

בן עמי תיארה גם את התחושות מהחפצים שראו בדירה ואמרה כי "היה מאוד לא קל לראות שם את הספר 'פינוקי' שקניתי לה לרגל הולדתה של התינוקת. מצאתי כלים שקניתי להם לבית החדש, פתקים ומחברות שמיכל כתבה לעצמה בתקופת ההיריון. מיכל הייתה כל כך יפה - פשוט מלאך והיה מאוד קשה לראות גם אותו בתמונות ולדפדף בספר החתונה במקום הנורא הזה. מצאתי גם את הכתובה שלה והמון דברים שאני הולכת לעיין בהם שוב ושוב. אי אפשר להבין את מה שהיה שם, כל המשפחה המומה ואנחנו שוב ושוב משחזרים את הדברים בראש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני המשפחה שבו לזירת הרצח. מלול וסלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל, ממשיך לא לשתף פעולה עם החוקרים וטרם מסר גרסה. ביום שישי הוא שוחרר מבית החולים והועבר למתקן של שב"ס. בשבוע שעבר האריך בית משפט השלום בירושלים ב-11 ימים את מעצרו. הדיון נערך בהיעדרו של מלול, שמאושפז בבית החולים הדסה עין כרם. על פי החשד, מלול בן ה-34 רצח את סלה בדקירות סכין בדירתם בשכונת מוצא. לאחר מכן הוא פצע את עצמו באורח קשה והלך עם בתם בת השמונה חודשים לאחת השכנות בבניין, שהזעיקה עזרה.

מלול נחקר ביום שני בבית החולים במשך כמה שעות, אך לא שיתף פעולה בחקירה ולא השיב לשאלות. כמו כן, הוא טען כי כואב לו. חבריו של מלול סיפרו עליו כי הוא עבד בעבר באבטחה בבאר שבע ולפני כמה שנים עזב את העיר. "לא האמנתי איך זה יכול לקרות, אני הכרתי אותו כאיש נחמד וטוב לב, תמיד רגוע", הם אמרו.

עוד בוואלה!

בן ה-17 שנפגע מברק בזיקים: התעוררתי וראיתי את הכיפה שרופה

לכתבה המלאה
בית המשפחה במוצא שבו נדקרה למוות מיכל סלה על ידי בן זוגה, 4.10.2019. רוני כנפו, אתר רשמי
בית המשפחה במוצא/אתר רשמי, רוני כנפו

אחותה של מיכל אמרה כי "אם זה קרה למשפחה שלנו זה יכול לקרות בכל מקום, קרה לנו הקשה מכל. היא השאירה אחריה את הבת שלה בת שמונה חודשים, עדיין יונקת. האסון הזה חוצה מעמדות ואז זה קרה צריך לשים סימני שאלה מה המדיניות של המדינה איך עוצרים את האלימות הזו".

ממשטרת ישראל נמסר כי "בניגוד מוחלט לטענותיה של אחות המנוחה, צוות החקירה דווקא העביר לידיה כבר ביום ראשון האחרון את המפתח לבית וזאת לאחר שהסתיימו פעולות החקירה במקום". "יחד עם זאת, הבהירו בפניה החוקרים כי בדירה ישנם חפצים אישיים השייכים הן למנוחה והן לחשוד, ועל כן ביקשו ממנה להיכנס למקום בתיאום הסניגורים המייצגים את הצדדים, ללא כל צורך בתיאום והתערבות חוקרי המשטרה", נמסר. "אנו משתתפים בצער בני המשפחה ונמשיך בחקירת מקרה הרצח ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד במעשה הרצח".

(עדכון ראשון: 18:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully