וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלונן על פצעיו: אלירן מלול שחשוד ברצח אשתו פונה ממעצר לביה"ח

החשוד ברצח מיכל סלה הועבר ממתקן רפואי של שב"ס לבדיקה בהדסה עין כרם, לאחר שהתלונן בפני רופא שב"ס על פצעיו. כעבור כמה שעות הוא שוחרר ושב למתקן המעצר. על פי החשד, הוא פצע את עצמו קשה לאחר שדקר למוות את אשתו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה במוצא, פונה היום (רביעי) ממעצר במתקן רפואי של שב"ס לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. לאחר שהתלונן בפני רופא שירות בתי הסוהר על פצעיו, הוחלט לפנות אותו בחזרה לבית החולים שבו אושפז עד ליום שישי שעבר. כעבור כמה שעות שוחרר מלול והוחזר לידי שב"ס. לפי גורם המעורה במצבו, מלול קיבל בבית החולים טיפול לפצעיו בשל זיהום.

על פי החשד, מלול בן ה-34 רצח את סלה בדקירות סכין בדירתם בשכונת מוצא. לאחר מכן הוא פצע את עצמו באורח קשה והלך עם בתם בת השמונה חודשים לאחת השכנות בבניין, שהזעיקה עזרה. בהמשך, שוחרר מלול מבית החולים והועבר למתקן של שב"ס. בינתיים הוא ממשיך לא לשתף פעולה עם החוקרים ועדיין לא מסר את גרסתו. בחקירותיו הוא לא השיב לשאלות וטען כי הוא סובל מכאבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלירן מלול עם מיכל, אשתו שעל פי החשד נרצחה על ידו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול בני משפחתה של מיכל הורשו להיכנס לדירתה במוצא, לראשונה מאז הרצח. עם זאת, לא אושר לקרוביה לאסוף את החפצים של מיכל, אלא רק את חפציה של בתה בת השמונה חודשים. "הרוצח שלה בחיים ומסתבר שיש לו זכויות", אמרה אחותה לילי בן עמי. "נדהמתי לגלות היום שאני לא יכולה לקחת את הדברים של אחותי מהדירה, 'כי צריך קודם לעדכן את הרוצח' ולכן הוצאנו היום רק את החפצים של התינוקת".

בן עמי תיארה גם את התחושות שהוצפו מהחפצים שראו בדירה. היא אמרה כי "היה מאוד לא קל לראות שם את הספר 'פינוקי' שקניתי לה לרגל הולדתה של התינוקת. מצאתי כלים שקניתי להם לבית החדש, פתקים ומחברות שמיכל כתבה לעצמה בתקופת ההיריון". היא הוסיפה ונזכרה: "מיכל הייתה כל כך יפה - פשוט מלאך והיה מאוד קשה לראות גם אותו בתמונות ולדפדף בספר החתונה במקום הנורא הזה. מצאתי גם את הכתובה שלה והמון דברים שאני הולכת לעיין בהם שוב ושוב". היא סיכמה את דבריה ואמרה כי "אי אפשר להבין את מה שהיה שם, כל המשפחה המומה ואנחנו שוב ושוב משחזרים את הדברים בראש".

(עדכון ראשון: 13:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully