וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חזקים למען התינוקת": פרויקט גיוס כספים נפתח עבור בתה של מיכל סלה

קמפיין מימון המונים נפתח עבור בתה של בת ה-32, שנרצחה לפי החשד בידי בעלה בביתם שבמוצא. היוזמה, שעלתה לרשת בעקבות פניות מהציבור בבקשה לסייע, תדאג לרווחתה של בת ה-8 חודשים, שהועברה אל דודיה. "את האובדן קשה להכיל, אבל למען התינוקת אין ברירה אלא להיות חזקים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

קמפיין מימון המונים נפתח עבור בתה של מיכל סלה, שנרצחה על פי החשד בידי בעלה, אלירן מלול, בביתם שבמוצא לפני כשבועיים. הקמפיין, שנפתח בפלטפורמת Jgive בשיתוף חברי המשפחה, יגייס כספים לרווחתה ולעתידה של בת השמונה חודשים, וסכום היעד, העומד על 800 אלף שקלים, צפוי להינתן לדודיה, אליהם הועברה לאחר הרצח.

"מיכל סלה נרצחה באכזריות בביתה, על ידי בעלה לכאורה ולעיני בתם התינוקת בת 8 חודשים בלבד. את האובדן עדיין קשה עד בלתי אפשרי להכיל, אבל למען התינוקת - למשפחתה של מיכל אין ברירה אלא להיות חזקים", כך נפתחת פסקת ההסבר באתר ההתרמות. "משימת החיים החדשה של המשפחה היא לגדל את התינוקת, לדאוג לבריאותה ולרווחתה, ולהבטיח לה חיים טובים ומאושרים".

לדברי מנהלי הקמפיין, הגיוס החל בעקבות פניות רבות אל משפחתה וחבריה של מיכל בבקשה לסייע ואף לתרום כסף לתינוקת. לדבריהם, "זו הזדמנות לעזור מכל הלב לדודיה של התינוקת, שיהפכו להוריה החדשים, לייצר לה סביבה מיטבית ובריאה". הם מבהירים כי התרומות ישמשו אך ורק עבור התינוקת ויועברו ישירות למשפחתה.

מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
"משימת החיים החדשה של המשפחה היא לגדל את התינוקת". מיכל סלה/באדיבות המשפחה

על רקע זה, קראה אתמול (שבת) אחותה של מיכל לציבור להעביר למשטרה מידע או עדויות שעשויים לסייע לחקירה. בפוסט שפרסמה בפייסבוק חשפה לילי בן עמי כי הגיעה לידיה מכתב עדות שאותו, לדבריה, "העברתי ברעד למשטרה". היא הוסיפה: "אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע - כצד שלישי - משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל - פנו למשטרה. עכשיו. גם אם שמעת משהו מחברה של חברה. גם אם נראה לך שזה פרט שולי ולא חשוב שקשור ליום הרצח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הזדמנות לעזור מכל הלב". מיכל סלה עם בעלה החשוד ברצח ובתם התינוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפוסט פורסם על רקע המשך חקירת החשד לרצח שאירע במושב הסמוך לירושלים. על פי החשד, מלול בן ה-34 רצח את סלה בדקירות סכין בדירתם בשכונת מוצא שליד ירושלים. לאחר מכן הוא פצע את עצמו באורח קשה והלך עם בתם בת השמונה חודשים לאחת השכנות בבניין, שהזעיקה עזרה.

מלול השתחרר מוקדם יותר מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שבו אושפז לאחר שדקר את עצמו וטען שניסה להתאבד. שופט בית משפט השלום בעיר אוהד גורדון קבע כי אין בסיס לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית, לאחר שמלול סרב לעבור אותה למרות המלצת הרופא.


לתרומה באופן מאובטח, ללא עמלה ומוכרת לצורכי החזר מס

לפרטים נוספים: שי שחף 050-9850340

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully