וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ממצאים חדשים: הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה נחקר פעם נוספת

המשטרה חקרה את אלירן מלול, שנאשם כי דקר למוות את רעייתו בחודש אוקטובר בשנה שעבר לאחר שהתקבלו ראיות שעשויות להביא לתיקון בעובדות האישום. סנגורו ביקש לדחות את מתן המענה לכתב האישום. בפרקליטות טענו: "המידע החדש לא ישנה את עיקרי כתב האישום"

עריכה: אסף דרורי

אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה בבית זית, נחקר לאחרונה פעם נוספת בעקבות ממצאים חדשים שהובאו לידיעת הפרקליטות. סנגורו טוען כי מדובר "בחקירה שיש בה כדי לפתוח את החקירה בתיק זה ממש מהתחלה" ומבקש לדחות את מתן המענה לכתב האישום שנקבע למחר. מהפרקליטות נמסר כי מדובר בממצאים שיובילו לתיקון עובדתי בכתב האישום, אך לא מדובר בשינוי משמעותי.

לפי גורם המעורה בנושא, התקבלו לאחרונה חוות דעת פתולוגיות שדרשו חקירה נוספת. עורך דינו מיכאל עירוני אומר בפנייה לבית המשפט כי אפשר את חקירתו החריגה משום שנטען שתעסוק בנקודה ספציפית. אולם "באותה חקירה, לפתע, החל הנאשם להישאל גם על נושאים רחבים יותר שאין בינם לבין אותה נקודה ספציפית כל קשר". לפיכך הודיע הסנגור כי לא יאפשר את המשך החקירה. "מדובר בחקירה שיש בה למעשה כדי לפתוח את החקירה בתיק זה ממש מהתחלה", כתב עירוני וביקש מבית המשפט להורות לפרקליטות "לחדול מהתנהלות זו ולאפשר לנאשם את זכויותיו הבסיסיות".

אלירן מלול, החשוד ברצח מיכל סלה בדירתם במוצא. עיבוד תמונה
אלירן מלול הנאשם ברצח אשתו מעל סלה/עיבוד תמונה

מהפרקליטות נמסר כי "השלמת החקירה התייחסה לשתי חוות דעת שהתקבלו לאחרונה בפרקליטות לאחר שהוגש כתב האישום. השלמת החקירה נועדה לאפשר לנאשם להתייחס לממצאים חדשים שלא היו ידועים לנו עד כה. בעקבות המידע החדש ככל הנראה יוכנס לכתב האישום תיקון עובדתי, אשר אין בו כדי לשנות את עיקרי כתב האישום".

מלול מואשם ברצח בנסיבות מחמירות של סלה. לפי כתב האישום, סמוך לשעה 01:20 תקף אותה מלול בעת שהיתה בחדר של בתם התינוקת ופצע אותה בראשה. מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את סלה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו של הנאשם סלה איבדה דם רב ומתה. עם זאת גופתה של סלה אותרה רק בערב למחרת כשמלול הלך פצוע לדירה של אחד משכניו עם בתם וטען כי השניים ניסו להתאבד. מלול התמוטט ופונה לבית החולים כשהוא פצוע באורח קשה מדקירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully