וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן מלול העיד: "מיכל דקרה אותי. התעוררתי וראיתי אותה מתה"

עודכן לאחרונה: 24.2.2021 / 12:43

מלול שהואשם כי דקר למוות את אשתו מיכל סלה, טען בעדותו כי היא זו שדקרה אותו וכי התעלף מפצעיו. לדבריו, כשהתעורר "הבית היה מלא דם, ומיכל שכבה מתה על הרצפה". לטענתו, לאחר שנדקר, סלה קראה לעברו "מגיע לך, אסור לך להיות בחיים". התביעה הציגה סתירות בחלק מטענותיו

בווידאו: הנאשם אלירן מלול טען בעדותו שמיכל סלה היא שדקרה אותו/צילום: רוני כנפו

אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה העיד היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים. בעדותו טען מלול, שהואשם בכך שדקר למוות את סלה, כי היא זו שדקרה אותו כמה פעמים. "באחת הדקירות הסכין פשוט נשארה בגוף", העיד מלול, "התעלפתי וראיתי כדורים עלי, וכל הבית היה מלא דם. ואז ראיתי את מיכל שוכבת מתה על הרצפה".

מלול סיפר על יום הרצח וטען כי סלה הכתה ודקרה אותו, לאחר שמצאה דף עם שמות של מטפלים שכתב עבור עצמו, לטענתו לאחר שלא הרשתה לו להמשיך ללכת למטפלת שהיתה לו. "היא הפכה את כל הבית כשחזרה", סיפר מלול בעדותו, "ישבתי עם הגב וחטפתי סטירות לפני זה והשפלות. ואז הייתי עם הגב, והיא פשוט באה עם סכין ודקרה אותי מספר פעמים".

לדבריו, סלה האשימה אותו ואמרה "הכל בגללך". מלול סיפר כי באחת הדקירות הסכין נשארה נעוצה בגופו, וכי נלחץ, ולא "העיז לגעת בסכין". הוא הוסיף כי אמר לה שהוא עומד להתעלף, "והיא אמרה שהכל יהיה בסדר ו'מגיע לך, אסור לך להיות בחיים, מ' (בתם התינוקת) לא רצויה בחיים'".

עו"ד שגיא אופיר, נציג הפרקליטות הציג סתירות בעדות של מלול לגבי זמנים וטענות אחרות. הוא אמר כי האופן שבו הוא מתאר את הדקירה, אינו מתאים לעובדה שמיכל היא שמאלית והיא זו שיזמה את התקיפה. לשאלה כמה זמן לאחר שהיא חזרה לבית החלו האירועים, השיב מלול כי אינו יודע, וזה היה בלילה. כמו כן, השיב שאינו זוכר איפה היתה התינוקת.

לטענתו של מלול, לאחר שהתעורר ומצא את סלה מתה, הוא לא מצא את בתו התינוקת. "נורא נבהלתי וחיפשתי טלפון להתקשר למדא ולא מצאתי, ואמרתי שאני אצא מהבית, כי אני לא יודע מה לעשות", סיפר בעדותו, "ניסיתי לפתוח את דלת הבית ולא מצאתי מפתח, והדלת היתה נעולה. לא זוכר איפה מצאתי את המפתח בסוף. אמרתי לשכנים שיזעיקו עזרה וינסו לעשות משהו. אני מתגעגע לילדה שלי אליה, מתגעגע למיכל".

שלב ההוכחות במשפט הרצח של מיכל סלה: הנאשם אלירן מלול מעיד 
24.2.21. יונתן זינדל, פלאש 90
"קפאתי, נלחצתי". מלול בבית המשפט, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

מלול טען בדבריו כי סלה היא זו שנהגה להשתמש באלימות והשפלות כלפיו, ולדבריו סטרה לו כשסירב לנקות את אחד החדרים בבית בראש השנה. "איבדתי את החופש שלי, את הכל. אחרי כמה חודשים שמיכל עטפה אותי, ניצלה את החולשה שלי", הוא סיפר, והוסיף כי ככל שהריונה התקדם התנהגותה החמירה, וכי שיתף את אמה ואת אחת מאחיותיה במעשיה.

מלול פירט על היכרותו עם סלה, כשעבד בתור מדריך נערים בסיכון בירושלים. לדבריו, יחסיהם היו טובים עד שאימו הלכה לעולמה. "כשאמא נפטרה מיכל נורא עטפה אותי, מאוד מאוד", סיפר מלול בעדותו, "אבל אחרי חודשיים-שלושה הביטחון שלי נפל, הרגשתי כלום והיא ניצלה את זה. זה אומר שאני לא יכול לפגוש חברים אחרי העבודה ולא לפגוש את משפחתי. לא יכול לעשות דברים שאני אוהב, לעשות ספורט, איבדתי הכל".

עו"ד אופיר הציג סתירות בין היתר לגבי הטענה שלו כי סטרה לו בפעם הראשונה לפני הנישואים. בנוסף, לגבי הטענות של מלול כי סלה סירבה שיילך ללימודים, אמר עו"ד אופיר כי "לא רק שמיכל תמכה, לא רק שלא התנגדה, אלא שלחה לך מיילים ועזרה לך". גם לגבי הטיפולים, אמר נציג הפרקליטות כי יש התכתבויות שבהן היא מעודדת אותו ללכת לטיפולים, וכן הודעות לפיהן אמרה שהיא שמחה שהוא יוצא עם חברים. מלול טוען ש"הכל נבע ממצבי רוח ושליטה".

אופיר ציין כי באחת החקירות מלול אישר כי תקף את מיכל באותו יום. מלול השיב כי כל אדם שזו חקירה ראשונה שלו יכול להתבלבל במהלכה, אך השופט ציין כי כבר מדובר בחקירה מספר 16.

בהמשך הציג בפניו עו"ד אופיר את היומן האחרון בו כתבה סלה, וטען כי הדם של מלול נמצא על דפי היומן. לטענתו, מלול תלש שני עמודים שנכתבו באותו ערב שבו חזרה סלה מהסדנה בה השתתפה. מלול הכחיש, אמר כי הוא לא יודע איך דמו הגיע ליומן. "אם יש שם כל כך הרבה דברים לרעתי, למה שלא אעלים את כל היומן, ואפטר רק משני דפים?", השיב מלול.

שלב ההוכחות במשפט הרצח של מיכל סלה: הנאשם אלירן מלול מעיד 
24.2.21. יונתן זינדל, פלאש 90
"ניצלה את החולשה שלי", מלול לפני עדותו, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

נציג הפרקליטות שאל את מלול האם סיפר למישהו על האלימות לכאורה כלפיו, למעט אימה של סלה, ועל כך ענה מלול שלא סיפר, כי התבייש, אלא רק תיאר אלימות מילולית לחברו ולאחותה של סלה, וכן טוען כי סיפר כי היא "מפליקה על האצבעות" לתינוקת. עוד ניסה להבין עו"ד אופיר למה לא סיפר בטיפול האישי והזוגי על כך, וטען שאימה של סלה אמרה שזה יביא לגירושים, ולא רצה להתגרש. כמו כן, נשאל למה לא עזב לפני כן, שכן לדבריו סלה החלה לנהוג באלימות לפני שהיתה בהריון. מלול השיב "אתה צודק, אני מצטער על זה".

עו"ד אופיר הטיח במלול כי "מיכל לא רצתה לחיות איתך יותר בזוגיות, היא כותבת פעם אחר פעם מה מציק לה בזוגיות שלכם. יש ביניכם התכתבויות ומריבות בווטסאפ, ויש המון שיחות שהנושא המרכזי זה הקנאה שלך, בניגוד לדבריך". נציג הפרקליטות הציג תכתובות מהן עולה כי מלול הוא זה ששלט בסלה, וכן תכתובות לפיהן דיברה סלה על פרידה כמה ימים אחרי החתונה. לכך השיב מלול, לפי ההודעות שהקריא, "לא תקבלי גט אם לא תעשי הפלה", וכן "לי אין בעיה להתחתן בקפריסין".

ציוץ של לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה

בדברים שמסרו סנגוריו של מלול לבית המשפט בחודש יוני האחרון, טענו כי סלה דקרה אותו כמה פעמים בליל הרצח. מלול הוסיף להכחיש כי רצח אותה וטען שבליל האירוע שתה אלכוהול כך שהוא אינו זוכר את פרטי המקרה, למעט אותן דקירות.

זו הייתה הפעם הראשונה שמלול מוסר את גרסתו למעשים. במסגרת הדברים הוא אף שלל כי בין השניים הייתה מתיחות על רקע קנאתו ודרישתו שתתנתק מחבריה ומכריה.

מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
התביעה הפריכה חלק מטענות מלול. מיכל סלה/באדיבות המשפחה

מלול, שנאשם ברצח בנסיבות מחמירות, סירב לשתף פעולה לאורך החקירה. על פי כתב האישום, כשסלה חזרה מסדנה להעצמה נשית לביתם בבית זית, מלול תקף אותה בראשה, חנק אותה וכן דקר אותה 11 פעמים, וזאת בזמן שבתם התינוקת נמצאת בבית. רק בערב למחרת הוא הלך לדירה של אחת משכנותיו עם התינוקת, וטען כי השניים ניסו להתאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully