וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שאביה מחפש נעדרים: בתו של כבאי נמצאה ללא רוח חיים בהריסות במיאמי

עודכן לאחרונה: 3.7.2021 / 11:21

4 גופות נוספות אותרו באתר ההרס, ומספר ההרוגים עלה ל-22. אחת מהן היא בתו של חבר בכוחות לאיתור הנעדרים, והיא מקרה המוות השלישי בקרב ילדים באסון. במקביל, הורו הרשויות לפנות בניין נוסף באזור בעקבות ליקויים, בזמן שסופת הוריקן מתקרבת לפלורידה

מניין ההרוגים באסון במיאמי עלה הלילה (שבת) ל-22, עם איתורן של ארבע גופות נוספות בין ההריסות של בניין המגורים שקרס. בין ההרוגים האחרונים שנמצאו הייתה בתו של כבאי, והיא מקרה המוות השלישי בקרב ילדים באסון. במקביל, הורו הרשויות לפנות בניין מגורים נוסף באזור, זאת לאחר שנמצא כי תנאי הבטיחות בו ירודים.

ראש עיריית מיאמי, פרנסיס סוארס, מסר לעיתונות המקומית כי אביה של הילדה שנהרגה "נכח באתר האסון באותו הזמן, אם כי לא השתתף בחפירה בין ההריסות". אבי ההרוגה ואחיו, גם הוא כבאי, נותרו בזירה מאז שבוע שעבר.

חיפושים אחר ניצולים בהריסות במיאמי, 2 ביולי 2021. רויטרס
"גובה מאיתנו מחיר". חיפושים בהריסות במיאמי, אתמול/רויטרס

כ-200 אנשי צוות הצדיעו שעה שגופתה של בתו חולצה והועברה משם. "קשה לנו בכל פעם שאנחנו מחלצים הרוג מההריסות", אמר אלן קומינסקי, מפקד הכבאות של מחוז מיאמי-דייד. "אתמול היה אפילו קשה יותר, כשהוצאנו את הגופה של בתו של חברנו. ככבאים, אנחנו עושים מה שמוטל עלינו. אך זה עדיין גובה מאיתנו מחיר".

ההוראה על פינוי הבניין בעיר צפון מיאמי ביץ', השוכנת כשמונה קילומטרים מאתר ההרס בסרפסייד, ניתנה ביתר דחיפות. הסיבה לכך היא התקדמות סופת הוריקן לאזור, שצפויה להכות בפלורידה כבר ביום שני הקרוב, ולהגדיל משמעותית את רמת הסיכון למבנה בו נמצאו הליקויים. "זו בהחלט לא החלטה קלה", אמר בכיר בעירייה ארתור סורי, "זה בדיוק הדבר הנכון לעשות בזמנים כאלה. לא ברור מה יקרה כשתגיע לכאן הסערה".

עוד בוואלה!

ביידן ביקר באתר האסון במיאמי: "עוד אפשר למצוא ניצולים"

לכתבה המלאה
בניין בצפון מיאמי ביץ' שדייריו יתפנו עקב מציאת ליקויים מבניים בו. 2 ביולי 2021. רויטרס
הסיכון יגבר לנוכח סופה שמתקרבת לפלורידה. הבניין בצפון מיאמי ביץ' שיתפנה מדייריו/רויטרס

מושל פלורידה, רון דסנטיס, כתב בטוויטר שלו שיותר מ-400 אנשי מילואים ממדינות אינדיאנה, ניו ג'רזי, אוהביו ווירג'יניה, הגיעו לסרפסייד כדי לסייע במאמץ איתור הנעדרים ופינוי ההריסות.

החוקרים טרם קבעו מה הייתה הסיבה לקריסה הפתאומית של הבניין בן ה-40 שנה, שמסתמנת כאחד מהאסונות הקטלניים ביותר של התמוטטות מבנים בתולדות ארצות הברית. דוח הנדסי על הבניין, שהוכן כבר ב-2018, מצא ליקויים מבניים משמעותיים בו - ואלה עומדים עתה במוקד בירורים שייבחנו על ידי בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully