וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר גולן ממרצ על האפשרות שבנט יוביל את הרוטציה: "זה לא טבעי, אך נצא לדרך"

חבר הכנסת הבהיר בריאיון ל-103FM כי אם הסיכום עם יו"ר יש עתיד יהיה שיו"ר ימינה יתמנה ראשון לתפקיד ראש הממשלה - מרצ תאשר זאת. במקביל, הוא הזהיר כי אם מפלגתו תקבל תיק זוטר אחד הם לא יצטרפו לממשלה: "אם מישהו מהשותפים מראש ישפיל אותנו, הקואליציה לא תחזיק יום"

בווידאו: הצהרת יו"ר ימינה, נפתלי בנט/צילום: ערוץ הכנסת

ח"כ יאיר גולן (מרצ) אמר הבוקר (שני) בריאיון ל-103FM כי האפשרות שיו"ר ימינה נפתלי בנט יהיה ראשון ברוטציה עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לא טבעית, אך מפלגתו תתמוך בכך. לדברי גולן, "אמרתי בנושא הזה שזה נראה לי מוזר, לא טבעי, אבל אם זה מה ששני הג'נטלמנים לפיד את בנט יסכמו - אני מניח שזה מסוג הדברים שאנחנו נאמר 'בוא נצא לדרך'".

גולן הבהיר כי ללא מרצ גוש השינוי לא יוכל להקים ממשלה. עם זאת, הוא הדגיש כי "אם מרצ משום מה תקבל תיק אחד זוטר בלבד אז לא נסכים לזה".

"אנחנו מוכנים לפשרות, אנחנו מבינים את הסיטואציה, היינו הראשונים לומר את זה, בואו נראה שמגבשים עסקה הגיונית", אמר. "אבל אם מישהו מהשותפים מראש ישפיל אותנו ברור שהקואליציה לא תחזיק יום".

מרצ מציגה את המועמדת החדשה ברשימתה לכנסת. בית ציוני אמריקה. ת"א 4 בינואר 2021. ראובן קסטרו
"אם מרצ משום מה תקבל תיק אחד זוטר בלבד אז לא נסכים לזה". גולן/ראובן קסטרו

גולן מתח ביקורת חריפה על ההצעות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ, ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער או לבנט להתמנות ראשון ברוטציה. "האיש נחוש לחלץ עצמו מאימת הדין ולכן יעשה כל מה שעושה חיה נרדפת כשהיא מרגישה את המוות הפוליטי במקרה הזה מתקרב, אני לא מתפלא על כלום, עוד ירוצו ספינים כאלו ואחרים", מחה.

"אם אתה שואל אותי הוא לא הולך לנשיאות ושום פטנט שמרחיק אותו מבלפור", הוסיף. "הוא יישאר בבלפור ויעשה הכול בשביל לעשות את זה. אנחנו צפויים להפתעות שונות ומשונות, מצב מסוכן מאין כמותו אדם נואש ואני מציע שנתכונן לבאות".

על גנץ אמר כי "אני חושב שכל מי שמאמין לנתניהו שייתן לו ראשות ממשלה וגם יקבל את זה כדבר שניתן לסמוך עליו כנראה שלא למד את שיעורו מהשנתיים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully