וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודלף: תיעוד של "פירמידה מעופפת" חגה מעל ספינה של חיל הים האמריקני

28.4.2021 / 23:46

הסרטון שצולם ב-2019 ונחשף כעת, מראה אובייקט משולש ומוזר שחג בשמיים. אפילו בפנטגון מאשרים שמדובר בסרטון אותנטי ולא מזויף, אך יש כאלו שחושבים אחרת. מה דעתכם? צפו ושיפטו בהצמכם

תיעוד של עצם מסתורי בצורת פירמידה מרחף מעל ספינה של חיל הים האמריקני/@JeremyCorbell/US Navy)

מאמינים בעב"מים? חיל הים של ארצות הברית תיעד אובייקט שנראה כמו פירמידה מעופפת שחגה מעל אחת הספינות שלו. הסרטון המדהים הזה צולם ב-2019 אולם נחשף לציבור רק כעת ואפילו קיבל אישור של אותנטיות מהפנטגון - ואפשר להבחין בו במעין משולש שחג באוויר מעל משחתת של חיל הים - שצולם באמצעים לראיית לילה.

ככה זה נראה

באתר sciencealert דווח שעל אף שאיש אינו יודע בוודאות מה הם באמת מראות אניגמטיים, וצילומים דומים רצים ברשת כבר שנים רבות, הפעם אפילו הפנטגון אישר שהתמונות אמיתיות ואותנטיות ואכן צולמו על ידי הצי האמריקני.

"אני יכולה לאשר שהתמונות והסרטונים האלה צולמו על ידי אנשי חיל הים", אמרה דוברת הפנטגון סוזן גוף בהצהרה שהופצה למספר כלי תקשורת."ה-UAPTF (כוח המשימה שחוקר תופעות אוויר בלתי מזוהות) כלל את האירועים הללו בבדיקות השוטפות שלהם."

עוד בוואלה!

מסמכי הפנטגון חושפים בדיקות שבוצעו באתרי התרסקויות עב"מים - כולל ממצא שעשוי "לשנות את חיינו לתמיד"

לכתבה המלאה

אז מה זה יכול להיות?

הצילומים הללו הופצו לאחרונה על ידי יוצר הדוקומנטריסט שעוסק בחקר עבמ"ים ג'רמי קורבל, שטוען כי האובייקטים המסתוריים הם בהחלט לא חלק מפרויקט סודי של צבא ארה"ב ואינם מייצגים כל טכנולוגיה ידועה מעשה ידי אדם.

"תופעות האוויר הבלתי מזוהות" תוארו בתחילה בקליפ כ"מזל"טים "אך קורבל אומר כי צורת הפירמידה המוזרה שלהם לא תואמת לשום עקרונות האווירודינמיים שמאפשרים לחפץ לעוף. "זה לא משהו של צבא זר, החפץ הזה התנהג בצורה שלא חזינו", הוא הוסיף, "אין לו צורה אווירודינמית. זה נראה כמו פירמידה מעופפת".

לעומתו מיק ווסט, מהאתר Contrail Science, שמפריך תיאוריות קונספירציה, מאמין שהפירמידות המעופפות הללו הן לא יותר מאשליה אופטית שנוצרה על ידי טכנולוגיית ראיית הלילה המשמשת לצילומן.

הוא הסביר כי ככל הנראה הקליפ מציג מטוסים נורמליים לחלוטין שעוותו על ידי תופעה צילומית הנקראת בוקה, (טשטוש שנוצר באזורים מסוימים בתמונה, שאינם בפוקוס) בה משתמשים לעתים קרובות צלמים ליצירת רקעים לא ממוקדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully