וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקר מהרווארד טוען כי החלל "מפוצץ" בעב"מים - ואחד מהם כבר הגיע אלינו

11.2.2021 / 0:01

האם יש לנו הוכחה מספקת לקיומם של חייזרים? על פי הפרופסור הישראלי-אמריקאי אבי לייב יש רק במערכת השמש שלנו כאלף טריליון כלי טיס של חוצנים - ומבסס את דבריו על העצם הזר שנכנס למערכת השמש שלנו ב-2017

אומואמואה - גוף בין כוכבי (אשר התגלה חולף דרך מערכת השמש בשנת 2017/Gemini Observatory

הפרופסור הישראלי-אמריקאי, ראש המחלקה לאסטרונומיה של אוניברסיטת הרווארד, אבי לייב, טוען בספר חדש העוסק בחיים מחוץ לכדור הארץ - שמערכת השמש שלנו עשויה לכלול כקוודריליון (אלף טריליונים) כלי טיס חוצניים, כלומר יחס של 140,000 עבמ"ים על כל אדם שחי על כדור הארץ. הוא מבסס את הטענות שלו על הגוף הבין כוכבי אומואמואה שהיה העצם הזר הראשון שחדר לתוך מערכת השמש שלנו ב-2017.

פרופסור לייב כתב בספרו שפורסם בחודש שעבר, "Extraterrestrial: The First Sign of Intelligent Life Beyond Earth" כי האומואמואה, שבאופן רשמי מוגדר כאסטרואיד בין כוכבי, הוא למעשה כלי טיס, מעשה ידי ציוויליזציה תבונית, שנשלח אלינו בידי חוצנים כדי לבחון סימני חיים. בתחילה הוא זוהה ככוכב שביט לא מחזורי, אולם תצפיות נוספות הראו כי אין לו קומה (ענן גזי המרחף סביב הגרעין ויוצר הילה) או זנב, ולכן היה לגוף הראשון המסווג מחדש בתור אסטרואיד והגוף הראשון הבין כוכבי המגיע מכיוון קבוצת הכוכבים נבל. אומאמואה קיבל תאוצה לא מוסברת בשעה שחלף בתוך החלק הפנימי של מערכת השמש, מה שהגביר את החשד שמדובר בכלי טיס קטן ממקור לא ברור שנדחף על ידי קרינת השמש. צורת הסיגר המוזרה של העצם, מסתו הנמוכה ביחס לגודלו והתנהגותו הלא נורמלית בהשוואה לאסטרואידים מוכרים, הובילה את לייב ומספר חוקרים נוספים למחשבה שמדובר בהוכחה לקיומם של חוצנים.

עצם מסתורי בשמיים - אומואמואה. Gemini Observatory, אתר רשמי
האם מדובר רק בכלי טייס אחד מבין קוודריליונים? האומואמואה/אתר רשמי, Gemini Observatory

צפו בפרופ' לייב מסביר על "הסימן הראשון לחיים תבוניים מחוץ לכדור הארץ"

לייב אמר ל- New Statesman: "אומואמואה יכול להיות חלק אקטיבי בטכנולוגיה חייזרית שהגיע לבדוק את מערכת השמש, באותה הדרך שאנחנו מקווים לחקור את אלפא סנטורי באמצעות טכנולוגיות שונות". הוא הוסיף: "אני מאמין שיש עוד כאלה בדרך, עם קוודריליון עצמים דומים בתוך מערכת השמש שלנו בלבד. צריך להיות אחד בכל נפח שבגודל מסלול כדור הארץ סביב השמש ... זה די קטן. אז זה אומר שיש הרבה מהם, קוודריליון מהם, בתוך עננת אורט. בתוך מערכת השמש. יש המון כאלה". הוא הוסיף: "הטכנולוגיה האנושית עשויה בקרוב לאפשר לנו לזהות אובייקטים דומים בחלל מדי חודש".

פרופסור אבי לייב מדבר על האומאמואה וקיומם של חייזרים:

האומואמואה התגלה לראשונה במסלול היפרבולי ב-19 באוקטובר 2017. שערוך המסלול אחורה מראה כי לפני 100 שנה הגוף היה במרחק של 559 יחידות אסטרונומיות וטס במהירות של 26 קמ"ש ביחס לשמש. הגוף האיץ במערכת השמש שלנו ל-87.7 קמ"ש והאט חזרה במסעו אל מחוץ למערכת השמש.

עוד פרטים על האומאמואה:

גם האסטרופיזיקאי ניל דגראס טייסון לא שלל את האפשרות שמדובר בחללית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully