וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צורה משולשת מסתורית זוהתה בהאנגר באזור 51 - רגע לפני פרסום מסמכים מסווגים על עב"מים

31.1.2021 / 0:02

טייס פרטי פרסם תמונות שצילם מהאנגר פתוח של בסיס צבאי מסווג ב"אזור 51", אזור הנקשר לתיאוריות קונספירציה אודות עב"מים. בתמונות ניתן לראות צורה משולשת מסתורית שאינה מזכירה כלי טייס אנושי

העובד שחשף את סודות העב"מים באזור 51 שובר שתיקה: "הסיפור הגדול בכל הזמנים"/Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers

כלי טייס משונה תועד בהאנגר פתוח ב"אזור 51", שטח צבאי סגור בנבאדה הנקשר לתיאוריות קונספירציה אודות חייזרים. את התמונות של הצורה המשולשת המסתורית צילם הטייס גייב זייפמן, לאחר שקיבל אישור לטוס מעל יחידת טווח הבדיקה וההדרכה של נבאדה (NTTR). התמונות מגיעות חודשים ספורים לפני שסוכנויות הריגול צפויות לפרסם מסמכים המפרטים על "תופעות אוויריות לא מזוהות".

זייפמן צילם כ-1000 תמונות ממטוסו הקטן, ססנה 150, כשבידו ציוד צילום איכותי שאיפשר לו לצלם היטב את האזור ולקלוט את האובייקט המשונה. הוא סיפר שטס מעל האזור ב-3 הזדמנויות שונות וכי זה היה ההאנגר היחיד שהיה פתוח ואיפשר הצצה למה שקורה בפנים.

אזור 51 הוא רק אחד המתקנים הצבאיים הרגישים הנמצאים בטווח הבדיקה וההדרכה של נבאדה, אזור אימונים צבאי נרחב במדבר מוג'בה. פרטים על כל המתרחש באזור 51 מסווגים כסודיים ביותר, והסודיות העזה סביב המתקן הובילה לתיאוריות קונספירציה נרחבות לפיהן הוא משמש לאחסון עב"מים שנתפסו או התרסקו. המידע שפורסם רשמית הוא שאזור 51 הוקם על ידי ה-CIA בשנת 1955 כמתקן בדיקה למטוס הריגול הסודי U-2, וכי ככל הנראה הוא שימש מאז לבדיקת מטוסים מסווגים וניסיוניים. באשר לכל ההשלכות הביטחוניות הלאומיות של שיתוף התמונות, ראוי לציין שרוסיה יכולה לטוס ישירות מעל אזור 51 עם מטוסי סיור מתוחכמים במסגרת אמנת השמיים הפתוחים.

צפו בתיעוד המלא של הטיסה:

בקרוב גם ככה "האמת תצא לאור"

הפנטגון וסוכנויות הריגול אמורים לחשוף את מה שהם יודעים על עב"מים בחצי השנה הקרובה. בדצמבר חתם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ על חבילת סיוע בהיקף של 900 מיליארד דולר לנפגעי קורונה, יחד עם התקציב לממשל עד ספטמבר 2021 בהיקף של 2.3 טריליון דולר. במסגרת החתימה, נדרשות הסוכנויות הפדרליות לפרסם דו"ח בחצי השנה הקרובה. ועדת המודיעין של הסנאט, בראשותו של הסנטור מרקו רוביו, ביקשה שהדו"ח יכלול "ניתוח מפורט של נתוני תופעות לא מזוהות" במרחב האווירי המוגבל של ארה"ב, כמו גם נתונים ומודיעין שנאספו או הוחזקו בידי משרד המודיעין הימי. הדו"ח חייב לכלול גם ניתוח של האיומים הפוטנציאליים הנובעים מ"תופעות אוויריות לא מזוהות" לביטחון המדינה, והערכה האם ניתן לייחס תופעות אווירית בלתי מזוהות אלו ליריב זר אחד או יותר.

ההנחייה מגיעה לאחר שמשרד ההגנה האמריקני פרסם באפריל שלושה סרטונים של חיל הים המראים טייסים מקיימים אינטראקציה עם עב"מים. בסרטונים ניתן לראות שלושה אירועים נפרדים הקשורים ל"תופעות אוויריות לא מזוהות", אחד מנובמבר 2004 ושניים מינואר 2015, כולל סרטון "הטיק טק" המפורסם (תוכלו לצפות בו בהמשך).

מנהל ה- CIA לשעבר אמר כי זה לא נכון להאמין שאין צורות חיים אחרות מחוץ לכדור הארץ, כאשר התייחס לסרטונים המסווגים המציגים את העב"ם הידוע לשמצה בשם "טיק טק" ליד ספינה של הצי האמריקני. ג'ון ברנן אמר בפודקאסט כי זה "יומרני ויהיר" מצג אנשים וממשלות להאמין כי האורגניזמים שנמצאו על פני כדור הארץ הם צורות החיים היחידות ביקום. "אני חושב שחלק מהתופעות שאנחנו הולכים לראות ממשיכות להיות בלתי מוסברות ועשויות, למעשה, להיות סוג של תופעות שהן תוצאה של משהו שאנחנו עדיין לא מבינים", אמר ברנן, "זה עלול להיות כרוך בפעילות כלשהי שיש שיאמרו שהיא מהווה צורת חיים אחרת".

צפו בסרטון הטיק טק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully