וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה מוסתרים החייזרים? תעלה תת קרקעית נחשפה באזור 51 המסתורי

18.1.2019 / 0:02

אזור 51 בארה"ב נחשב כבר כמה עשורים לבסיס צבאי בו קורים כל מיני עניינים הקשורים לחייזרים. כעת, תיעוד של תעלה סודית שהתגלתה באזור והועלתה ליוטיוב, עוררה סערה ברשת. צפו בעצמכם ותשפטו

thirdphaseofmoon

אזור 51 הידוע לשמצה,הוא שטח צבאי סגור הנמצא בחלקה הדרומי של מדינת נבדה שבארצות הברית. הבסיס משמש לפיתוח וניסוי כלי טיס צבאיים סודיים. שמו של אזור 51 נקשר גם לתאוריות קונספירציה רבות העוסקות בחייזרים במשך כמה עשורים. כך טוענת הקונספירציה האמריקאית מאז השמועות על כך שעב"מ התרסק אל תוך רוזוול, ניו מקסיקו ב-1947. אבל כעת, אחד האנשים שחוקרים את האזור הזה, מצא ראייה לכך שישנה תעלה תת קרקעית שמציצה מבעד להרי נבדה.

החור המוזר הזה התגלה אחרי שקרי סטיבנסון השתמש בגוגל מפות, והעלה את הממצאים שלו ליוטיוב. למרות שזה לא ברור עד כמה גדול החור הזה, הגולשים בעמוד היוטיוב מאמינים שמדובר ב"קורות" של חור מסתורי. "זה נראה כאילו מישהו חנה בתוך התעלה הזו שמשמשת כבית של תכנית חלל סודית".

עוד בנושא
נחשפה האמת המלאה על סרטון נתיחת החייזר מרוזוול שעורר סערה עולמית
העובד שחשף את סודות העב"מים שובר שתיקה: "הסיפור הגדול בכל הזמנים"

תעלה סודית באזור 51. צילום מסך
התעלה הסודית שאותרה/צילום מסך

הסרטון הזה צבר עשרות אלפי צפיות מאז שהועלה לרשת, כשחלק מהצופים משוכנעים שמדובר בהוכחה לקיומו של בסיס סודי באזור 51, בעוד שחלק מהם סברו שלא רק זה, אלא שמדובר בהוכחה ניצחת לתכנית חלל סודית שמתרחשת שם. אחד מהצופים כתב: "ככה בדיוק דמיינתי כיצד נראית נקודת שיגור של צלחת מעופפת". "יש להם עיר שלמה בפנים", ציין אחר. עוד אחד כתב: "אני תוהה אם אי פעם נדע מה מסתתר באזור 51".

עוד באותו נושא

תעלומה: האם חייזר הצליח לברוח מאיזור הניסויים הסודי של ארה"ב?

לכתבה המלאה

צפו בהוכחות ושיפטו בעצמכם

שבוע קודם לכן אותו ערוץ יוטיוב "חשף" מכתש מסתורי באותו אזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully