וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה האמת המלאה על סרטון נתיחת החייזר מרוזוול שעורר סערה עולמית

6.11.2018 / 8:26

יוצר הסרט, ספיירוס מלאריס, חושף לראשונה פרטים מרתקים על ההונאה הגדולה ביותר בהיסטוריה: סרטון נתיחת גופת החייזר מתקרית רוזוול ב-1947. אחרי שהצליח לשכנע מיליונים בקיומם של חייזרים, כעת הוא חושף מה הניע אותו לעבוד על כולנו

צילום מסך

רובכם ודאי נחשפתם בשלב כזה או אחר לסרטון המצמרר של נתיחת גופת החוצן מתקרית רוזוול: התיעוד האותנטי והברור ביותר אי פעם של חייזרים, שהצליח לשכנע מיליונים מסביב לעולם בקיומם. כעת, האדם שעומד מאחורי התרמית הגדולה בהיסטוריה חושף בראיון מיוחד כיצד הצליח לעבוד על כולנו - ומה הניע אותו ליצור סרט מטריד שכזה.

את התיעוד האמין הביא לראשונה לאמצעי התקשורת העולמיים היזם הבריטי ריי סנטילי במאי 1995. לטענתו, הוא קיבל את הסרטון מאלמוני ששירת בעבר כצלם בצבא ארה"ב כשחיפש אחרי חומרי ארכיון של אלביס פרסלי. בסרטון נראה בבירור גופו של חייזר דמוי אדם שוכב על שולחן הניתוחים, כשסביבו אנשים בחליפות מבצעים בו נתיחה שלאחר המוות. לחוצן היו שש אצבעות, גולגולת מוארכת, עיניים גדולות, אף שטוח ושפתיים דקות מאוד. כבר בתחילת הסרט ניתן היה להבחין כי ברגלו הימנית של החוצן ישנו חור גדול וכי ידו הימנית קטועה. בהמשך הסרט נראים שני פתולוגים פותחים את בית החזה והבטן ומסירים מספר איברים פנימיים. לאחר מכן הם נראים מורידים את הקרנית מעיניו של החוצן ולבסוף חותכים את ראשו ובוחנים את מוחו.

ניתוח גופת חוצן. צילום מסך
הסרטון שעורר סערה בכול העולם/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

עדות מפנים: צבא ארה"ב מסתיר גופות של חייזרים מתחת לבסיס חיל האוויר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully