וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לתעלומת המומייה: האם העצמות הזעירות שנמצאו הן של חייזר?

3.4.2018 / 9:26

בשנת 2003 נמצאו במדבר אטאקמה שבצ'ילה שרידים של עובר, שהסעירו מאז מדענים ואנשים ברחבי העולם. כעת, האמת לגבי המומיה שנחשדה כחייזר נחשפה, ומסתבר שזו בסך הכול טרגדיה אנושית

Sirius Official Trailer (2013) - UFO, Extraterrestrials, Alternative Energy Documentary/Apple

שלד מומייה זעיר שנמצא במדבר אטאקמה שבצ'ילה בשנת 2003 הסעיר מאז מדענים וסקרנים רבים ברחבי העולם, שניסו להבין האם השרידים הם של אדם, או אולי בכלל של חייזר. המומיה, שכונתה "אתא" (קיצור של שם המדבר), שאורכה בסך הכול כ-15 ס"מ, היא כנראה של עובר, אבל מבנה עמוד השדרה שלה הוא כשל ילד בן שש. בנוסף לזה, ל"אתא" יש 10 זוגות צלעות ולא 12 וגם ראש מוארך, וכל זה יצר תעלומה גדולה.

עוד ב"אסור לפספס"

זו המכונית של העתיד? אדם שהגיע משנת 4,000 מציג תמונה מדהימה
הויכוח המוזר שהגיע עד רוג'ר פדרר: מה הצבע של כדורי הטניס?

שרידי עובר שהתגלו במדבר בסין. צילום מסך
עובר עם עמוד שדרה של ילד בן שש/צילום מסך

כעת, 15 שנים לאחר ש"אתא" התגלתה, נמצאה התשובה: מדובר בבן אנוש ולא בשום תופעה חלל חיצונית. "שמעתי על התופעה הזו דרך חבר והצלחתי להשיג תמונה שלה", סיפר פרופסור למיקרוביולוגיה באוניברסיטת סטנפורד בשם גארי נולאן,שפענח את התעלומה יחד עם קבוצה של חוקרים. "אי אפשר להסתכל על זה ולא לחשוב שזה מעניין. זה די דרמטי".

נולאן והשאר הצליחו לגלות ש"אתא" היא עובר של ילדה, שסבלה ממוטציות גנטיות חמורות. לדבריו של הפרופסור, היא נולדה מתה או שמתה מעט לאחר שיצאה לאוויר העולם. נוסף על כך, בניגוד למה שחשבו, היא לא עתיקה. בדיקות שנעשו עליה הוכיחו שהיא רק בת כ-40 שנים.

עוד באותו נושא

נפתרה תעלומת גופה בת 350 שנה שנקברה לבושה עם הלב של בעלה

לכתבה המלאה
שרידי עובר שהתגלו במדבר בסין. צילום מסך
"שתנוח על משכבה בשלום"/צילום מסך

"זה אמנם התחיל כסיפור על חייזרים שפרץ ברמה בינלאומית", אמר נולאן, "אבל זו בסך הכול טרגדיה אנושית. אישה שנשאה עובר מעוות. הוא היה במצב כל כך שמור כשמצאו אותו, שזה הצית שמועות. זה רק אדם עם סיפור מרתק, שאולי נוכל ללמוד ממנו משהו חשוב כדי לעזור לאחרים. שתנוח על משכבה בשלום".

  • עוד באותו נושא:
  • מומיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully