וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובד שחשף את סודות העב"מים שובר שתיקה: "הסיפור הגדול בכל הזמנים"

23.10.2018 / 6:54

"אזור 51" נחשף: מקור פנימי שטוען שעבד בבסיס האמריקאי, בניתוח המבנה ההנדסי של חפצים לא מזוהים וחוצנים, מספר את חוויותיו ורשמיו מהמקום הסודי בסרט תיעודי חדש. צפו, ושפטו בעצמכם

העובד שחשף את סודות העב"מים באזור 51 שובר שתיקה: "הסיפור הגדול בכל הזמנים"/Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers

ב-1989 רוברט (בוב) לזר עורר טירוף בעולם המאמינים בחייזרים ועב"מים, כאשר בעזרתו של העיתונאי ג'ורג' נאפ, הוא חשף את סיפורו לעולם. מי שהיה (לדבריו) מהנדס וספק של ציוד מדעי היה זה שחשף לעולם את הסודות של "אזור 51", השטח המיוחד והמתקן הסודי, שמנתח עצמים בלתי מזוהים עבור הממשל בארה"ב. לדבריו, הוא עבד שם בניתוח המבנה ההנדסי של חללית של יצורים מהחלל החיצון, עזר בפיתוח טכנולוגיה חייזרית ואף קרא מסמכים סודיים לפיהם ישנה התערבות חוצנית בנעשה בכדור הארץ כבר קרוב ל-,10,000 שנים.

במשך השנים האחרונות הוא נתן ליוצר ג'רמי קורבל גישה מלאה לביתו ולחייו, על מנת לספר את סיפורו המלא בסרט דוקומנטרי. "זה הסיפור הגדול ביותר של עב"מים בכל הזמנים", טוען קורבל, "זו תהיה הפעם הראשונה שהוא נותן את הסיפור המלא שלו. לפני כמה שנים הוא חשף, הימם את העולם, ואחר כך השתתק לגמרי, עד עכשיו. הוא מדבר בכנות, כפי שמעולם לא עשה".

עוד בנושא
מוטציה מפחידה: צב שנולד עם שני ראשים מעורר דאגה
נחשפו פרטי החקירה הסודית של צבא ארה"ב ב"חוות החייזרים" ביוטה
צפו: דמות מסתורית ובוהקת יצאה מהצמחיה והפתיעה נהג המום

הבמאי בן ה-41 הודה כי הסרט התיעודי יכול לזעזע את הממשל האמריקאי. "אם בוב לזר אומר את האמת, ההשלכות עצומות", הוא אומר, "הוא מספר שהוא ניתח עבור צבא ארה"ב מערכת תנועה של חלליות מחוץ לכדור הארץ, ושהממשלה שומרת מאיתנו את הסוד הזה".

הסרט "בוב לזר: אזור 51 והצלחות המעופפות" יוצא ב -3 בדצמבר ויהיה זמין לצפייה ב- iTunes ו- Vimeo, וג'רמי גילה שהוא כבר מתרגש לראות איך אנשים יגיבו. הוא סיפר: "אנשים משתגעים על בוב לזר, הוא נביא הזעם של העב"מים, אבל לא אוהב את תשומת הלב. בסופו של דבר זה תלוי באנשים, השאלה היא אם הם מאמינים לו או לא, אבל הסרט ייתן הרבה מידע כדי לאפשר לצופה בחירה".

עוד באותו נושא

תעלומה: האם חייזר הצליח לברוח מאיזור הניסויים הסודי של ארה"ב?

לכתבה המלאה
בוב לזאר, סרט על עב"מים. אתר רשמי
לזר בעבודה/אתר רשמי

לזר ספג בעבר הרבה ביקורת, לאחר שהתגלו חורים בסיפור שלו - בין היתר הוא טען שיש לו תארים אקדמיים מהמוסד הטכנולוגי של מסצ'וסטס ומהמכון הטכנולוגי של קליפורניה, אבל חקירות על הרקע שלו לא מצאו שום תיעוד שהוא אכן למד בשני המוסדות.

אבל קורבל לא נבהל. "הסרט שלי ייתן הבנה של בוב לזר האמיתי", אמר, "ככל שתכירו אותו יותר, כך תצטרכו להתמודד עם האפשרות הלא נוחה שהוא אומר לכם את האמת. אתה מסתכל על הראיות בסרט, ומחליט בעצמך".

בוב לזאר, סרט על עב"מים. אתר רשמי
מה קרה שם? צילום מסך מתוך הסרט/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully