וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו פרטי החקירה הסודית של צבא ארה"ב ב"חוות החייזרים" ביוטה

21.10.2018 / 0:15

סרט חדש חושף מידע סודי על חקירה ממושכת של צבא ארה"ב בחוות סקינווקר - שהתפרסמה במספר הרב של התופעות העל טבעיות שאירעו שם לאורך השנים. מלבד ניסיונות התקשרות עם חוצנים, הצבא ערך בדיקות מעמיקות על אינספור תופעות על טבעיות שאירעו לכאורה במקום

THE FILM — HUNT THE SKINWALKER

בסרטון - הטריילר לסרט HUNT FOR THE SKINWALKER

חוות סקינווקר שביוטה, ארה"ב, הייתה מאז ומתמיד מוקד עלייה לרגל של חובבי תופעות על טבעיות - שמאמינים כי משהו בלתי מוסבר ומסתורי קורה שם - בין אם זה אזור נחיתה של חייזרים, נקודת מסע בזמן או פתח למימד אחר. התצפיות המוזרות של המקומיים רק חיזקו את האמונה שמשהו לא הגיוני עובר על החווה הרדופה הזאת. כעת, המפיק ג'רמי קורבל, שאחראי לסדרת סרטים על אמונות יוצאות דופן, מפרסם סרט חדש שחושף כי אפילו הצבא האמריקאי הביע את התעניינותו בחווה וביצע שם מחקר ארוך טווח בעלות של מיליוני דולרים כדי לשים סוף לשמועות.

בסרט "המצוד אחר סקינווקר", נחשף כי החווה - בה נרשמו לאורך השנים תצפיות של חייזרים, רוחות רפאים ויצורים מוזרים (הכל לכאורה) - הייתה מוקד התעניינות מרכזי של הצבא האמריקאי, אחרי אזור 51 הידוע לשמצה. עוד בדצמבר 2017 נחשף בדיילי סטאר אונליין שהצבא האמריקאי ערך שם מחקר, הידוע בשם "המערכת המתקדמת לזיהוי איום אוויר", שזכה לתקציב של 22 מיליון דולר מדי שנה ממשרד ההגנה. אולם כעת מתברר שהחקירה הייתה רחבה הרבה יותר מחיפוש אחר חוצנים.

תופעות על טבעיות בחוות סקינווקר. Hunt for the Skinwalker, צילום מסך
תופעות על טבעיות בחוות סקינווקר/צילום מסך, Hunt for the Skinwalker

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully