וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקס עם חייזרים זה הדבר הכי מהנה שעשיתי" - העדויות נחשפות בספר חדש

2.10.2018 / 9:43

חטיפה לצורכי הריון, התחזות לסלבריטאים, תקיפות מיניות ואף פדופיליה. ספר חדש עוקב אחר בני אדם שטוענים שקיימו יחסי מין עם חייזרים,

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אישה עושה סקס עם חייזר/יוטיוב

כמות האנשים שטוענת כי לא רק שנפגשה עם חייזרים אלא גם קיימה עמם יחסי מין עולה בשנים האחרונות, וכעת ספר חדש בשם Screwed by the Aliens, או בתרגום חופשי: חייזרים תקעו אותי, מנסה להביא אותם סיפורים. נייג'ל ווטסון, שכתב את אחד מהפרקים בספר, שנערך על ידי טימוטי גרין בקלי, טוען כי בחלק ממקרים החייזרים אפילו הכריחו את בני האדם לקיים יחסי מין עם חיות.

"המקרה המתועד הראשון של קיום יחסי מין עם יישות מעופפת הוא של אנטוניו ויאס בואס בדרום אמריקה", טען ווטסון בשיחה עם האתר הבריטי "מטרו", "בואס טען ב-1957 כי הוא נגרר על ידי יישות מעופפת וציוו עליו לקיים יחסי מין עם חייזרית יפהפיה. כשהחייזר עזב, היא הצביעה על בטנה ואז לשמיים, כאילו אומרת לו שהיא עומדת להוליד את התינוק בחלל החיצון".

"בשנות ה-80, חוקרי חטיפות על ידי חייזרים טענו כי נשים נכנסו להריון במהלך החטיפה, ולאחר מספר שבועות נחטפו שוב, כדי להוציא מהן את העובר הקטן. הפעילויות הללו, הסבירו הריונות של נשים שנחטפו", מספר ווטסון, "בעוד שגברים שנחטפו, טענו שהם קיימו יחסי מין עם חייזריות או שהזרע שלהם נשלף מהם על ידי מכשירים מכניים".

עוד בנושא:

חצי אישה-חצי חייזר: סיפור הזוי כזה הרבה זמן לא שמענו
אישה טוענת שנחטפה ונאנסה ע"י חייזרים מאז שהייתה בת 6
"כשהייתי בן 17 איבדתי את בתוליי לחייזרית שופעת"
"חשיפה": נשים מספרות שקיימו יחסי מין עם חייזרים וילדו להם ילדים

צפו: בני אדם מספרים על יחסי מין עם חייזרים

בספרו "קומיוניון", טוען וויטלי שטרייבר שחייזרים החדירו אמצעי אנאלי לתוכו. הוא חש שיש משהו חי בתוכו, עד שנשלף ממנו והוא ראה שזה רק סוג של מתקן מכני".

עוד באותו נושא

קריאה לנאס"א: שלחו קונדומים לחלל כדי שנוכל לשכב עם חייזרים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully