וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשיפה": נשים מספרות שקיימו יחסי מין עם חייזרים וילדו להם ילדים

28.1.2016 / 9:34

שתי נשים החליטו להיחשף ולספר לעולם על "קהילת התינוקות ההיברידיים" - קבוצה של נשים שקיימו יחסי מין עם חייזרים וילדו ילדים חוצנים שחיים עם האבות שלהם בחלליות ענקיות. לטענתן, מאות אלפי נשים ילדו תינוקות לחייזרים - רק שרובן לא זוכרות את זה

Bridget Nielson

לפני שנתחיל, אנחנו מבקשים מכם לשמור על ראש פתוח כמה שרק ניתן, ואנחנו יודעים שזה לא הולך להיות פשוט בכלל. כי הכתבה הזו היא על נשים שמספרות שהן נלקחו ע"י חייזרים, קיימו עימם יחסי מין בחלליות שלהם, הולידו להם ילדים היברידיים - חצי אנושיים וחצי חוצנים - והם חיים היום עם אבותיהם בחלליות ענקיות. למקרה שתהיתם, הן גם אומרות שהסקס עם החייזרים היה הטוב ביותר שהיה להם בחיים.

ה"אימהות" מאמינות שהחייזרים השתמשו ב-DNA האיכותי שלהן כדי ליצור ילדים עם תכונות אנושיות וחייזריות כאחד - ושהם עושים את זה כבר כמה שנים עם מאות אלפי נשים שבכלל לא מודעות לכך. שתי נשים שהחליטו לחשוף את סיפורן האישי טוענות שהן נכנסו להריון באמצעות הפריה מלאכותית או במפגשים מיניים אמיתיים - אז הן גם חוו את האורגזמה הטובה ביותר שחוו מעולם, לפחות כך הן טוענות.

ברידג'ט נלסון טוענת שילדה ילדים לחייזרים. Solent News, צילום מסך
ברידג'ט נלסון טוענת שילדה ילדים לחייזרים וככה הם נראים/צילום מסך, Solent News

מנהלת השיווק לשעבר, ברידג'ט נילסן ומעצבת משחקי הוידאו, אלונה וורס, טוענות שלשתיהן יחד יש 13 ילדים מאבות חייזרים ושהן לא זוכות לפגוש אותם מאחר שהילדים אינם מורשים לקפוץ לביקור. לברידג'ט בת ה-27 לא באמת אכפת שאין לה שום ראיות שמוכיחות את הטענות שלה ומספרת שהיצורים השמימיים לוקחים איתם נשים שברמה כזו או אחרת "רוצות להילקח". העובדה שהיא גרה עם אביה בסדונה שבאריזונה לא מפריעה לחייזרים לחטוף אותה על בסיס קבוע.

לברידג'ט יש 10 ילדים היברידיים - 4 בנים ו-6 בנות. "הם לא חוטפים לנו את הילדים, יש להם כוונות טובות", היא מספרת ל-The Mirror, "הם יוצרים גזע היברידי עבור אנושות טובה יותר". ברידג'ט זוכרת את המפגשים המיניים עם החייזרים לטובה, "זו הייתה חוויה מדהימה. זה היה הסקס הטוב ביותר שהיה לי".

עוד באותו נושא

מוזר מאוד: האם הרחפן הזה הצליח לתעד עב"מ בלב האוקיינוס?

לכתבה המלאה
אלונה וורס קיימה יחסי מין עם זוחל ירקרק. Solent News, צילום מסך
אלונה וורס קיימה יחסי מין עם זוחל ירקרק ויצאה לה ילדה... חמודה?/צילום מסך, Solent News

אלונה בת ה-23 מלוס אנג'לס היא אמא ל-3 ילדים חוצנים עם עיניים גדולות ושחורות. היא וחברתה ברידג'ט ציירו קלסתרונים של הילדים שלהם - שלא לגמרי ברור איך הן זוכרות כה במדיוק איך הם נראים. "אני זוכרת שישבתי במבנה שדומה לכיתת לימוד לצד נשים אחרות", משחזרת אלונה את המפגש, "פתאום הבחנתי בזוחל ירקרק שעורר אותי מינית רק מלהסתכל עליו. הופתעתי מאוד. קיימנו יחסי מין בחדר המוזר הזה מול כולן ולא הייתה אחת שלא הביטה בנו". אלונה מספרת שהיא נלקחה לחללית בזמן שישנה ושהסקס שלהם הוא הזכרון החי ביותר שהיה לה, "אני יודעת שזה נשמע מטורף וכשאני מספרת על זה לאנשים הם שואלים אותי אם שכחתי לקחת את הכדורים שלי - אבל זה באמת קרה".

הבת החייזרית של ברידג'ט נלסון. Solent News, צילום מסך
זו "הבת" של ברידג'ט נלסון./צילום מסך, Solent News

איך אדע אם גם אני אמא לחייזרים?

בקהילת התינוקות ההיברידיים חברות נשים בכל הגילאים, מצעירות בנות 19 ועד נשים בשנות ה-60 לחייהן. לחלקן יש יותר מ-10 ילדים עם אבות חייזרים. ברידג'ט טוענת שהחייזרים מעדיפים צעירות, "אנחנו מאמינות שיש מאות אלפי נשים ברחבי העולם שיש להן תינוקות היברידיים ופשוט לא זוכרות את זה". לדבריה, היא ראתה פעם חללית בשמיים, וכמה דקות לאחר מכן החלו לכאוב לה השחלות. "יש סימנים שמצביעים על זה וכדאי לחפש אחריהם כמו חלומות על כיתות לימוד וחדרים של רופאים, פרקי זמן שאינם זכורים או הריונות שווא. כל אלו יכולים להצביע על כך שיש לכם ילדים היברידיים".

ברידג'ט טוענת שהיא איבדה ילד אחד בנסיבות כואבות מאחר שלא "נוצר כראוי" והוסיפה שהחייזרים מעדיפים לקיים את המפגשים המיניים בחלליות שלהם ולא בבתים של הנשים. ללא ספק, יש להם קלאס.

הבת החייזרית של אלונה וורס. Solent News, צילום מסך
הבת של אלונה וורס/צילום מסך, Solent News

אולי עדיף לא לספר

מאחר שהשתיים החליטו להיחשף ולספר על מפגשי החוצנים בהן לקחו חלק, הן מודות שהן חשות בדידות וחוות נידוי חברתי. למעשה, ברידג'ט לא מצליחה לבסס מערכת יחסים אמיתית ואלו שנותרו לצידה ממליצים לה שלא לספר לאחרים על ילדיה החייזרים כי זה עלול להרוס לה את הקריירה. "אני מכירה נשים נשואות, או כאלה שיש להן בן זוג, שמעדיפות לספר להם את האמת וזה הורס להן".

השתיים מספרות שהעובדה שאינן זוכות לפגוש את ילדיהן מאוד מכאיבה להן ושהן מתכננות לעבור לגור במקום שבו כל האמהות ההיברידיות יחיו יחד ויבנו בתים בטוחים לילדיהם כדי שיבואו לבקרן. ברידג'ט אמרה: "אנחנו נעבור לגור באיזה מקום רחוק מהעיר, מקום שבו הילדים שלנו יוכלו לבוא לבקר, להסתובב חופשי ולבטא את עצמם".

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully