וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטרסאונד חשף: ההורים מצפים לתינוק ושדה ערומה?

5.1.2016 / 10:21

זו לא עוד תמונת אולטרסאונד מחממת לב - אלא תיעוד מטריד למדי של עובר ברחם ולצידו מה שנראה כמו שדה או בת ים קטנה שמשגיחה עליו.. זהירות: התכנים הבאים אינם מומלצים לנשים בהריון

יוטיוב

סריקת אולטרסאונד תמימה לכאורה הפכה השבוע לויראלית כשמשתמשי המדיה החברתית ראו בתמונה את מה שכולנו רואים בה בבירור: עובר קטנטן ובת ים או שדה בעלת חזה שופע שמשגיחה עליו. או שזה סתם כתם על התמונה.

התמונה פורסמה בתחילת השנה ב-imgur תחת הכותרת "אולטרסאונד של חבר. כשאתה רואה את זה..." וזכתה כבר ליותר מ-1.6 מיליון צפיות(!!). במבט ראשון בסריקה, ניתן לראות תינוק פיצי שטרם נולד. אולם, במבט חד יותר תחשף לפניכם דמות מסתורית שנראית כמו בת ים - אולם האפשרות שזו סתם שדה, אלת הינדרו, השטן בהתגלמותו או פשוט הזיה אחת שלמה ומעוותת - גם כלולה בתפריט. אתם רואים את מה שאנחנו רואים?

צילום עובר ביזארי. צילום מסך
אתם רואים את בת הים הקטנה?/צילום מסך

הנה היא:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו כמובן לא הפעם הראשונה ששדים ויצורים מוזרים מופיעים בסריקות אולטרסאונד. בשנה שעברה דווח על אישה שהופתעה לגלות שסבא שלה המנוח מנשק את העובר שלה בסריקת 4D שביצעה. במקרה אחר, ההורים לעתיד, איבון ספנס וג'ן ריינולד, היו המומים לגלות פנים מוזרות בסריקה של העובר שלהם בן השישה חודשים.

הסבא המנוח מנשק את הנין שלו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

רואים את זה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם זה לא מספיק מטריד, ליאן סאליבן בת ה-29, נדהמה לגלות ביולי האחרון צל חשוד שנראה כמו דינוזאור קטן בסריקת האולטרסאונד של בתה שטרם נולדה. בצירוף מקרים הזוי, התמונה הזאת הופצה בזמן שסרט ההמשך של פארק היורה יצא לאקרנים. גם אנחנו גילינו פעם יצור שטני בבדיקת האולטרסאונד שלנו, הוא עכשיו בן 6 והוא מצדיק את מה שראינו.

פארק היורה ברחם:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully