וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה טוענת שנחטפה ונאנסה ע"י חייזרים מאז שהייתה בת 6

13.8.2016 / 6:27

קואצ'רית בת 40 מאיידהו מספרת שהיא ואחותה נחטפו מספר פעמים על ידי חייזרים ונחקרו בצורה אגרסיבית, "זה הרגיש כאילו אנסו אותי". לעומת זאת היא טוענת שחלק מהישויות שפגשה הפכו לבני משפחתה, "לאחת מהן קראתי אמא"

האישה שטוענת שנחטפה ונאנסה ע"י חייזרים מאז שהייתה בת 6/EMN

בראיון ארוך במיוחד שהעניקה השבוע ליסה טני ל-Earth Mystery News חשפה הקואצ'רית בת ה-40 את סיפור החיים המוזר שלה ושל אחותה, שכלל (לדבריה) מספר חטיפות אקראיות של חייזרים, ניסויים אגרסיביים באיבריה המוצנעים וכמה ישויות שהפכו ממש לבני משפחתה. טני מספרת שהמפגש הראשון שלה עם חייזרים היה כשהייתה בת 5 או 6 וקרה מאז עוד מספר פעמים עד שנות ה-20 לחייה. לדבריה, בחרה דווקא עכשיו לחשוף את סיפורה כדי לעורר אחרים, שחוו חוויות דומות, לדבר בגלוי על מה שראו והרגישו - כולל אחותה שאינה מוכנה לשתף פעולה עמה.

"המפגש הראשון שלי איתם, שאני זוכרת, היה כשהיצורים האלה עברו דרך קיר בחדר שלי. איכשהו, הצלחתי לעבור דרך הקיר יחד איתם". לדבריה החייזרים הובילו אותן אל החללית שלהם. חלקם, אותם היא מכנה "ישויות גבוהות", הפכו לבני משפחתה, וחלקם, אותם היא מכנה "MyLab", היו ישויות רעות שעבדו תחת סוג של פרויקט ממשלתי וחקרו אותה באגרסיביות תוך כדי שהם מבצעים בדיקות מעמיקות באיבריה המוצנעים. טני מספרת שעל אף שנולדו לה 3 ילדים, הבדיקות האגרסיביות שביצעו בה החייזרים אילצו אותה לעבור לבסוף כריתת רחם. "לא היה שם שום קשר רגשי. זה הרגיש כמו אונס. זו לא הייתה הרגשה נעימה".

נאנסה ע"י חייזרים. EMN, צילום מסך
טוענת שנחטפה ונאנסה ע"י חייזרים. היא והוא/צילום מסך, EMN

לצד המפגשים הקשים שחוותה, היו לה לדבריה גם כמה מפגשים שזכורים לטובה. "הם היו באים לבקר אותנו בלילה, אחרי שאחותי ואני הלכנו לישון. לזו שלרוב הגיעה לביקור קראתי אמא. כשהיא החזירה אותנו הביתה, הייתי עצובה לזמן מה כי הרגשתי שהיא עוזבת אותי כאן".

טני מתארת את החייזרים כדומויי בני אדם עם ראש, גוף ארוך, ידיים ורגליים, אולם טוענת שהיה בהם אור פנימי, עיניים גדולות מהרגיל, פה ואוזניים קטנים מאוד ושהם תקשרו איתה בכוח המחשבה בלבד.

עוד באותו נושא

"כולנו חיים במציאות מדומה שנשלטת ע"י גאון מרושע"

לכתבה המלאה

צפו בראיון המלא:

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully